שי חגואל מנהל השיווק של "עלית שוקולד ומאפה", מסביר את התהליכים שהביאו את "עלית" לייצר שוקולד בטעמים של חטיפים אחרים. "זה התחיל ביריד רעיונות שבו טכנולוגית מזון הביאה את הרעיון של לשלב מותגים חזקים אחרים בתוך שוקולד פרה", מסביר חגואל. הרעיון הזה הדליק את אנשי השיווק ב"עלית" והם החליטו לבדוק את העניין. המסקנות היו שאף אחד לא ישאר אדיש, כלומר את שוקולד הבזוקה למשל, או שממש שנאו או שממש אהבו. התהליך שהצרכן עובר עם המוצר הזה, הוא למעשה תהליך של שכבות: הרעיון מגניב אותו, הוא פותח את זה ורואה עיצוב חדשני ושונה ורק אז הוא טועם. "העובדה שהמהלך יצר דיבור מעורר מחלוקת על המוצר, מעיד על כך שמדובר בהשקה מוצלחת", מסכם חגואל.