חברת "אלעל" מוכרת כחברת התעופה הרשמית של ישראל. לאורך השנים "אלעל" עשתה כל שביכולתה כדי להיות מזוהה עם ערכים ישראלים וישראליות. כעת, כשהם משיקים את מותג טיסות ה"לואו קוסט" (טיסות מוזלות) הם היו צריכים לפנות לכיוונים פחות רשמיים. עינת ינאי, ראש אגף השיווק ב"אלעל", מסבירה על המהלכים החדשניים שבהם השתמשו להשקת המותג "UP". "כשהשקנו את המותג, נקטנו בכמה אמצעים שיווקיים, גם בארץ וגם בעולם, שהיו בעלי גוון חדשני ויוצאי דופן", אומרת ינאי. "ראשית העובדה שאנו למעשה מאפשרים לכל אזרח בישראל לטוס לחו"ל, במחיר זול ושווה לכל כיס, היא חדשנית. כל נושא התעופה תמיד נחשב מאוד יוקרתי ואנחנו משנים את זה למשהו מודרני וזול. בנוסף היינו צריכים להשתמש בעוד מהלכים יצירתיים, כמו 'הטיסה החברתית', שמטרתה היא לגרום לנוסעים להביא כמה שיותר חברים לטיסה, בשיטת 'חבר מביא חבר', ולמעשה כמה שמביאים יותר חברים, כך הטיסה תהיה זולה יותר עבורם. כמובן ש"UP " הוא עדיין מותג של "אלעל", שתמיד שמה על נס את חשיבות ביטחון הנוסעים ותמשיך לשים דגש גם בטיסות של 'UP'".