איילת תורן, מנהלת הפעילות העסקית ב,אסם", מספרת על השקת קמח השמרים שלהם ומציינת כי זו הייתה השקה לא פשוטה, מאחר וזה מוצר שקיים בשוק כבר שנים. "'אסם' למעשה שלטה בשוק הקמח לאורך שנים, אך עם הזמן נכנסו הרבה מאוד מתחרים חדשים ובסיטואציה כזו, כשאתה מותג מוביל אתה חייב למצוא את הדרך להמציא את עצמך מחדש", היא מבהירה. הייחוד בהשקה של "אסם" נובע מכך שהם מצאו מוצר שפנה לכל הנשים בישראל. בעבר היו נשים שחששו משמרים, או שהיו קונות שני קמחים שונים ו"אסם" מצאו את הדרך לעשות את הדבר המדהים הזה לבד בבית, בקלות. אחד הדברים שסייעו היה הטרנד שכולם רוצים להכין אוכל ולארח בביתם, כשיש את ריח הבישול והאפיה שעומד באוויר. "אסם" סיפקו כלי שאפשר לאפות שמרים בכל בית בישראל. בדרך זו הם הצליחו להגדיל את הרווח מהשוק הזה, בעשרות אחוזים ויצרו שוק חדש.

ההשקת קמח השמרים של "אסם" נחשבת למוצלחת גם מתוקף כך שהם הצליחו למצוא משהו שעונה על הצורך של כולם. בזכות המוצר החדש, כל אחד יכול לאפות היום עם שמרים וזה גם מתאים לסוגי מאכלים שיש בכל בית: עוגות, פיצות, פוקצ'ות, לחמים. זה מוצר ורסטילי שנותן מענה להמון צרכים, למעשה הוא שינה את כל תפיסת האפיה בבית.