מיכל לוי, מנהלת חטיבת תענוג והנאה ב"שטראוס גרופ", מסבירה על "כיף כף" מקלות ומדוע מדובר בהשקה מנצחת. ב"עלית", אחת החברות הגדולות ביותר בשוק והמאוד מזוהה עם השוק הישראלי, הבינו שאין להם כמעט חטיפי שוקולד לנשנוש. תחום הנשנושים מהווה כ-25% מכל שוק השוקולד, לכן השיקו את מקלות הכיף כיף. המחשבה מאחורי המהלך היתה לחבר בין מקלות נשנוש, לבין מותג ה"כיף כף". הקונספט שנבחר הוא משחקיות, מאחר וילדים מאוד אוהבים להשתעשע עם האוכל שלהם. "ההשקה היתה מאוד מדויקת ופנתה לקהל יעד מאובחן ולכן גם הצליחה ליצור הדים סביבה, תוך כדי שימוש במוטיבים חדשניים. ההצלחה כאן היא למעשה כפולה מאחר וגם הושק מותג חדש בהצלחה וגם הצליחו להחיות מותג ישן ומוכר שהיה קצת מנומנם", מציינת לוי.
"גם השקנו מותג חדש וגם החיינו מותג ישן ומוכר"
ב"עלית" הבינו ששוק נשנושי השוקולד מהווה כרבע מכלל השוק והחליטו שהם רוצים לקחת חלק. כך נולד למעשה הרעיון ל"כיף כף מקלות", שלוקח מקלות נשנוש ומוסיף להם שוקולד של "כיף כף". ההשקה הלכה על כיוון משחקי וזכתה להצלחה רבה
mako |
פורסם 16:10 15.05.14