מיכל לוי, מנהלת חטיבת תענוג והנאה ב"שטראוס גרופ", מסבירה על "כיף כף" מקלות ומדוע מדובר בהשקה מנצחת. ב"עלית", אחת החברות הגדולות ביותר בשוק והמאוד מזוהה עם השוק הישראלי, הבינו שאין להם כמעט חטיפי שוקולד לנשנוש. תחום הנשנושים מהווה כ-25% מכל שוק השוקולד, לכן השיקו את מקלות הכיף כיף. המחשבה מאחורי המהלך היתה לחבר בין מקלות נשנוש, לבין מותג ה"כיף כף". הקונספט שנבחר הוא משחקיות, מאחר וילדים מאוד אוהבים להשתעשע עם האוכל שלהם. "ההשקה היתה מאוד מדויקת ופנתה לקהל יעד מאובחן ולכן גם הצליחה ליצור הדים סביבה, תוך כדי שימוש במוטיבים חדשניים. ההצלחה כאן היא למעשה כפולה מאחר וגם הושק מותג חדש בהצלחה וגם הצליחו להחיות מותג ישן ומוכר שהיה קצת מנומנם", מציינת לוי.