מוזיאון העיצוב חולון נפתח בחודש מרץ 2010, כשהוא זוכה לשבחים, פרסים וביקורות חיוביות בארץ ובעולם ומושך אליו קהל רב של עשרות אלפי מבקרים. עוד בטרם הסתיימה בנייתו של המוזיאון, בתכנונו של האדריכל הישראלי-בינלאומי רון ארד, כבר הפך המבנה הייחודי שלו לאייקון בינלאומי.

המבנה ומתכנניו זכו גם בפרס החדשנות והעיצוב השנתי של המגזין הבינלאומי Condé Nast Traveler בתחום התרבות, שגם צירף את מוזיאון העיצוב בחולון לרשימת "פלאי תבל" החדשים בתחום האדריכלות לשנה זו. הקמת מוזיאון העיצוב חולון היא נקודת שיא בתהליך מתמשך של הפיכת העיר חולון למוקד תרבותי וחינוכי בעל השפעה.

אין תמונה
מוזיאון העיצוב חולון

ביוזמת ראש העיר מוטי ששון ומנכ"לית העירייה חנה הרצמן, פנתה עיריית חולון לרון ארד, מעצב ואדריכל בעל שם עולמי. ארד התבקש לתכנן מבנה אדריכלי ייחודי שיספק סביבה עשירה שבה יוכלו מבקרי המוזיאון להיחשף לעולם העיצוב ולהעמיק את ההיכרות איתו.

מוזיאון העיצוב חולון משקף את מחוייבותה המתמשכת של העיר חולון לחינוך ולתרבות ואת שאיפתה לקדם את תחום העיצוב למקום מרכזי בסדר היום התרבותי של ישראל.

מטרותיו העיקריות של מוזיאון העיצוב חולון הן לעורר השראה, לאתגר את קהילת העיצוב וכן להרחיב את תפיסת כלל הציבור את נושא העיצוב ואת האופן שבו הוא משפיע על חייו. מוזיאון העיצוב חולון מבקש להיות מוקד פעילות בינלאומי מוביל לחדשנות בעולם העיצוב.

לאתר מוזיאון העיצוב חולון>>

לרכישת כרטיסים לאירועי שבוע האופנה חולון היכנסו לאתר מוזיאון העיצוב או חייגו: 03-5021552