אין תמונה
מארק וורת'

 מארק וורת', פורץ דרך בתחום המדיה המקוונת, מעורה בתעשיית הצרכנות ותעשיית המדיה כבר למעלה מ-25 שנה בתור מייסד, מנהיג ומנהל בפועל. בשנת 1997, יחד עם אחיו, עשה מהלך מהפכני בתעשיית המידע בעולם האופנה כאשר השיק את רשת האופנה העולמית, Worth Global Style Network (WGSN), שלימים הפכה ל"תנ"ך של תעשיית האופנה" (לפי הוול סטריט ג'ורנל), בזכות פרסום של תחזיות בנוגע לטרנדים, מחקרי שוק ונתונים לקמעונאים, יצרנים ומעצבים. מלאכתו הענפה של מארק בענף האופנה כוללת אחריות על פיתוח מוצרים, על אסטרטגיות ביצועיות, ועל מכירות ושיווק.

באוקטובר 2005, העסק נמכר לחברת Emap. מאז, מארק, יזם מטבעו, לקח חלק במספר חברות סטארט-אפ בתור בעל מניות מיעוט. בסוף שנת 2009, הוא חזר לתפקד במשרה מלאה כיושב הראש והמנכ"ל של קבוצת המדיה Stylus Media Group. 

היו"ר והמנכ"ל מארק וורת' הקים את קבוצת סטיילוס כשירות מבוסס עיצוב שמתאפיין בפנייה לחתך רחב בעסקי האופנה. לפני סטיילוס, הקים מארק את WGSN, שירות המידע המקוון הראשון לתעשיית האופנה, אשר לימים נמכר לחברת Emap. הצוות של קבוצת סטיילוס אימץ גישה חדשה להעברה ולסיקור של מידע הרלוונטי לעוסקים בתעשיית העיצוב, ולסיפוק צרכיהם של קניינים, של מתכנני סחורה, של מעצבי מוצר, של מתכנני מוצר, ושל משווקים ומנהלים.

לאתר קבוצת סטיילוס>>

לרכישת כרטיסים לאירועי שבוע האופנה חולון היכנסו לאתר מוזיאון העיצוב או חייגו: 03-5021552