לא מעט הדחות היו בווילה של "לאב איילנד" (פרק חדש הערב, 21:00, FreeTV) מהרגע שהתחילה התוכנית. אך פרידה עצובה כמו זאת שחוו דיירי הבית משיר עזריה, עדיין לא ראינו. בסיומו של טקס זוגיות נוסף, אחרי שאיתי נידם החליט לבחור בדנה אמסלם, נותרה שיר ללא צימוד ונאלצה לסיים את המשחק ולעזוב את הווילה בדמעות שלה, ושל לא מעט מהמתמודדים האחרים.

עזריה כונתה לא פעם ולא פעמיים בתוכנית "הלב של הבית", על ידי שאר חבריה לתוכנית. היא התחילה בזוגיות שהפכה חברות טובה מאוד עם שון ליג'ון, משם עברה לצימוד קצרצר עם עידו בורר שלא הניב פירות, עד שהגיעה לדבר האמיתי הראשון שהיה לה, עם זוהר גניש. השניים התחילו בתור חברים טובים, אך החליטו לתת ניסיון לרומנטיקה ביניהם, ומה שהיה נראה בהתחלה כסיפור הצלחה, התברר כשיברון לב כשהוא עבר מהר מאוד לדיירת חדשה שנכנסה לווילה.

בריאיון רגע אחרי ההדחה, משתפת עזריה בתחושות לאחר שזה נגמר: "חוויה מטורפת, לא הייתי מחליפה אותה בשום הון בעולם. האנשים בבית זו האהבה הכי גדולה שיכולתי למצוא. אמנם גבר לא מצאתי, אבל אני יודעת שהוא שם בחוץ. להרגיש כל כך אהובה ולראות את זה על הפנים של האנשים, זה שווה כל דמעה".

איך את מסכמת את החוויה הזאת?
"יש הרבה רגעים שהיו מרגשים, אני חושבת שהכי משמעותי בעיניי זה לראות את האהבה והבכי של האנשים ולהבין כמה אתה אהוב".

מה למדת על אהבה וזוגיות בתוכנית?
"המון. מה אני צריכה, שזה הדבר הכי חשוב בעולם, כי לפעמים מה שאתה רוצה זה לא מה שאתה צריך. זה היה כמו לחוות את שנות העשרים שלי בחזרה ולהבין מה לא עשיתי בסדר. זו הייתה קריאת השכמה כדי להבין לאן אני הולכת ומה אני עושה, לאן אני צריכה להמשיך ואיזה סוג פרטנר אני מחפשת. הדבר הכי מדהים שיצא מהתוכנית זה חברויות".

עם מי תשמרי על קשר?
"שון, הוא הנשמה התאומה שלי. עדי, אדל, דוד, זואי, עמית פורטל ועמית בן דוד. הקפה הראשון שאני יוצאת זה עם זואי, היא הדבר הכי מושלם בעולם".

אמרת פה הרבה שמות, חוץ מזוהר.
"הוא לא ראוי. אני לא אדם צבוע, אני מאוד אמיתית ואני יודעת שהרבה אנשים ראו את זה. לא יכולה שמישהו יקרא לי חברה ואז יפגע בי. זה לא עובר אצלי וזה לא יורד לי חלק בגרון, אבל אני לא שומרת טינה. אני אעשה איתו מה שעשיתי עם כל האקסים שלי, ופשוט אתייחס כאילו הוא לא קיים ולא הכרתי אותו".

מה את מחפשת בפרטנר שלך?
"מישהו מעל גיל 30, נתחיל משם. מישהו שהוא לרמה שלי, מדהים, שיודע איך להתמודד עם אישה. שמבין מה יש לו בידיים ולא מפחד לצאת עם אישה עצמאית, שידע גם לפנק אותי כמו שצריך".

ולא היה דבר כזה בבית?
"מבחינת פוטנציאל, הייתי יכולה לראות בכולם, אבל חיבור זה משהו שאי אפשר לזייף. את החיבור שחיפשתי לא מצאתי למרות שבאמת רציתי, שמתי את כל כולי. זה היה כיף להיות דמות אהובה בבית".

את מתחרטת על משהו?
"שיצאתי עם זוהר. אני אדם שלא מתחרט על שום דבר, גם הדברים הרעים הביאו אותי עד הלום, גם בלי למצוא קשר. חיפשתי בן זוג ומצאתי את עצמי, זה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות".

מי לדעתך הולך לנצח את התוכנית הזאת?
"אני ממש בין קים ודוד לשון ואדל. לשניהם מגיע לנצח ממש. שון זה החבר הכי טוב וקים אשתי, מתה לראות אותם בחוץ".