תאריך לידה: 25.09.1996

מקום מגורים: כפר הנגיד

מהיכן במקור? קרית ביאליק

היכן עובד? מדריך רכיבה טיפולית ומאלף סוסים

תאר את עצמך בכמה מילים. "תמיד הייתי מאוד חברותי ומסתדר עם כולם, אבל לא שייך באמת לשום חבורה עד היום . מאמין מאוד בעבודה קשה שמשתלמת ולא מפחד להזיע בשבילה. עצמאי מגיל נורא צעיר, אוהב לגלות ולהתנסות בדברים חדשים".

מה חשוב לך שידעו עליך? "אקפוץ ראשון למים בשביל האנשים החשובים לי בחיים".

מה הפרט הכי מפתיע עליך? "אנשים נוטים להתבלבל כשהם מכירים אותו בכובע מסוים. אם זה דרך החווה, אז פתאום כשיש אירוע או מסיבה הם מגלים בן אדם אחר לגמרי ולהפך. כשאני יוצא לבלות ונכנס לשיחות עומק ופתאום מגלים במה אני עוסק זה נורא מפתיע".

מה התכונה הכי טובה בך? "מאוד טוטאלי. אם זה בעבודה או בזוגיות או אפילו סתם כשמבקשים ממני טובה , אני תמיד אתן את ה-110 אחוז שלי לטובת המטרה".

והכי פחות טובה? "מפחד משינויים. בעבר היה לי מאוד קשה עם שינויים, בין אם זה מקום העבודה, מגורים או סתם טיסה פתאומית. כיום אני די מצליח לעבוד על זה ולהתמודד אבל הפחד עדיין קיים".

מה מערכת היחסים האחרונה שהייתה לך? "מערכת היחסים האחרונה שלי, נגמרה כמו הקודמות לה. לא הייתי באמת מוכן לקבל ולתת למען מישהי אחרת כי לא הייתי במקום שלם עם עצמי".

מה אתה מחפש באישה? "שתהיה החברה הכי טובה שלי. שתהיה לנו כימיה שאי אפשר להישאר אדיש אליה, ושתתן לי להתבטא בתחומי העניין והתחביבים שלי במערכת יחסים".

על מה אתה לא מוכן להתפשר במערכת יחסים? "על אמון הדדי, דיבור מזלזל ולא מכבד וחופש ביטוי".

מה הדברים שהכי מורידים לך בבת זוג? "חוסר תקשורת. זה דבר שיכול להרוס ולפרק הכל, כי כשהכל נחמד וטוב - סבבה, אבל כשיש בעיות, שמה נמדדת הזוגיות".


מה הדברים שהכי מושכים אותך? "כימיה טובה, פתיחות, חוכמה ועצמאות אלו תחושות שישאירו בי הרגשה של סקרנות להכיר ולגלות עוד".

מה הדייט הכי גרוע שהיית בו? "כשרק נכנסתי לעולם הסוסים לפני הרבה שנים והבנתי שזה מה שאני רוצה לעסוק בו, יצאתי לדייט עם בחורה שחיזרתי אחריה תקופה ארוכה ואז גיליתי שהיא אלרגית לסוסים".

מי האישה הכי סקסית בעיניך? "אנג׳לינה ג׳ולי מאז ומתמיד".

היו לך אפליקציות היכרויות? "תמיד האמנתי בדרך הישנה והאמיתית של פנים מול פנים, כך שלא היו לי אף פעם".

פרט מביך על עצמך שלא תפרסם בפרופיל שלך? "היה לי חלום בשנות העשרה של חיי, ללמוד אקרובטיקה. בגיל 18 התקבלתי לקבוצה תחרותית שהייתה מורכבת רק מבנות ובן אחד".

הפנייה הכי מוזרה שקיבלת ממישהו? "פנתה אליי בחורה שהיה לה חלום לעשות טיול בערום על סוס".

מהי פדיחת הדייטינג הכי גדולה שקרתה לך? "הזמנתי בחורה לדייט אליי הביתה, וכשהיא גילתה שאני מגדל נחש בתוך טרריום בסלון היא לא הייתה מוכנה להיכנס".

מה הדייט הכי פרוע שאתה יכול לדמיין? "קפיצת באנג׳י זוגית כששנינו מחובקים חזק".

מה הדבר הכי נועז שעשית בחיים? "מבחינתי לעבור לגור במרכז. זה מהלך שבחיים לא חשבתי שיקרה".