הפרידה שנכפתה על אדל ועל כל תושבי ווילת "לאב איילנד" (פרק חדש היום, ד', 22:00, FreeTV) עדיין מהדהדת ברחבי הבית. הרווקה הטרייה מסתובבת בפנים בוכות, ונראה כי הורידה רגל מהגז בכל מה שקשור באהבה. מהצד השני, שון העלה הילוך והחל להראות לה את התעניינותו, למרות שנמצא במערכת יחסים עם שיר, מה שבסופו של דבר הוביל לפרידה שלהם ולהתקדמות בין הזוג החדש.

בעוד היא מעכלת את המצב החדש אדל מצאה נחמה בין ידיו של גבר אחר, אבל באהבה כמו באהבה, ובמשיכה כמו במשיכה - העניינים נוטים להסתבך מאוד מהר ולפגוע בכל מי שנקרה בדרכם. "היא לא נמשכת אליי, מוזר. אני בן אדם מאוד חתיך" אומר שון לדוד לאחר שיחה עם אדל בה התוודתה. "אני רגיל להיות העין הבולטת, זה שכולם רוצים אותו" סיפר.

"יכול להיות שאתה עושה משהו לא נכון? שואל אותו דוד במטרה לפענח איך יתכן שמישהי לא תשים את עיניה על גבר שווה כמוהו. "לא שאני רואה, הייתי כן איתה, דיברתי פתוח, נגעתי בה, היא פשוט אמרה שהיא לא נמשכת" עונה לו שון, שניסה בכל הכוח להבין מה יכולה להיות הסיבה לכך.

לפעמים אין סיבה לחוסר משיכה, זה פשוט לא זורם, בעיקר אם בראשה יש גבר אחר שנאלצה לעזוב ממש הרגע. "אני כבר לא מסוגלת, משכתי את זה. מהרגע הראשון מרגישים משיכה לבן אדם", אומרת אדל בשיחת התייעצות על המצב. "אמרתי: 'יאללה, ניתן עוד הזדמנות ואולי נתקדם לאט ומשהו יקרה'", אבל בינתיים המצב נראה תקוע ולא מזהיר במיוחד. שון מצידו לקח החלטה שהוא לא מחכה לרגע שאדל תתפכח ותראה מי הוא באמת, "כול להיות שיקח לה זמן, אני לא מחכה, אם יהיה משהו אני לוקח את זה. כנראה שעוד כמה ימים היא תקלוט את זה".