דוד שרייר וקים וינקור הם אחד הזוגות היציבים ביותר עוד מתחילת העונה. מהרגע שדוד הגיע, היה ברור שיש ביניהם כימיה מיוחדת. קים,שהייתה בזוגיות ראשונית עם מתמודד אחר, מיד הרגישה משהו שונה כשפגשה את דוד. הם התחברו במהירות ויצרו קשר עמוק, שהלך והתחזק לאורך כל העונה.

דוד מהר מאוד הבחין בקים ובחר בה לבת זוגו על אף שהייתה עם אהרון. הקסם ביניהם התפתח באופן טבעי מהמפגש הראשון, והוא גם זה שהוביל אותם עד לרגע הזכייה, והוכיח שהחיבור שלהם היה חזק ואמיתי מההתחלה.

הזוג המנצח לא נרתע מהאתגרים שעמדו בדרכם. במהלך התוכנית הם חוו מספר רגעים של משברים וטלטלות, כולל הופעתו המפתיעה של גיל עמוסי שיצא בעבר עם קים והגיע עד לאי במטרה להחזיר אותה אליו. כניסתו לתוכנית טלטלה את היחסים בין דוד וקים, והעמידה את הקשר שלהם במבחן אמיתי.

לאחר כמה ימים קשים בהם כל אחד מהם היה בשלו, ודוד אפילו חשב שהוא כבר מוכן לעבור הלאה, קים הבינה שהדבר הנכון ביותר עבורה הוא לחזור לזוגיות איתו. האהבה ביניהם הייתה חזקה יותר מכל מכשול. הם הצליחו להתגבר על הפחדים והספקות, והחיבור ביניהם רק הלך והתחזק.

מעבר להתגברות על האתגרים, דוד וקים כבר החלו לדמיין את עתידם המשותף יחד. הם שוחחו על שמות לילדים ואף למדו איך לתקשר ולהתנהג אחד עם השנייה בצורה שמחזקת את הקשר. הם הוכיחו לנו שברגעים של משבר, האהבה האמיתית היא זו שמנצחת ושהזוגיות שלהם חזקה מכל מכשול.