תוכנית הריאליטי הפרובוקטיבית "לאב איילנד", מגיעה סוף סוף לישראל ותעלה בקרוב ב-FreeTV. התוכנית, שגלגולה הראשון החל בבריטניה בשנת 2005 ורצה למשך שתי עונות, שבה למסכים בשנת 2015 והפכה ללהיט ענק. הסדרה משודרת באנגליה עד היום (עונתה ה-11 עתידה לעלות בתחילת 2024), בנוסף ל-23 גרסאות מקומיות באירופה, אמריקה, אוסטרליה, אפריקה ואסיה.

משתתפי "לאב איילנד" מגיעים לאי אקזוטי ורומנטי ומוכנסים לווילה סגורה, בה כל אחד מהם מחפש את החצי השני שלו בקרב המשתתפים האחרים. במטרה למצוא אהבה, למשתתפים ניתנת האפשרות לבחור בן או בת זוג מבין דיירי הווילה, איתם הם עוברים משימות ותלאות יחד. עם זאת, כל אחד מהמשתתפים יכול לבחור להחליף את בן או בת זוגו, מה שיעמיד אותו בסכנת הדחה, ולבסוף רק זוג אחד מאלו שישארו בווילה - ינצח.

לאחר שהמותג הבינלאומי צבר עשרות של עונות ורגע לפני שהתוכנית מגיעה להסעיר את ישראל, נרתמנו לענות על כמה מהשאלות הבוערות: כמה מהזוגות נשארו ביחד? כמה תינוקות "לאב איילנד" נולדו מסביב לעולם? ומהם הסקנדלים הגדולים שמשתתפי התוכנית עוררו? ביררנו עבורכם את כל הפרטים.

הזוגות ששרדו

אז לאחר מאות השידוכים שקרו במהלך העונות השונות של התוכנית מסביב לעולם, כמה זוגות באמת שרדו כדי לספר? מבדיקה ברחבי האינטרנט עולה כי קיימים כיום לפחות 23 זוגות שנפגשו בתוכנית ונשארו ביחד. כמובן שחלק מהזוגות הללו מחזיקים כבר שנים וחלקם יצאו מהעונה האחרונה ויכולת העמידות שלהם עדיין עומדת במבחן.

"לאב איילנד" – הדור הבא

מבין כל הזוגות ששרדו, מתבקש שלפחות חלק מהם יעמידו צאצאים. אז מסתבר שהתוכנית רשמה כמות יפה מאוד של תינוקות שנולדו לזוגות שיצאו מאיי האהבה השונים מסביב לעולם, עם לפחות 9 תינוקות שנולדו לזוגות שנפגשו בתוכנית. עוד כמה עונות והם יוכלו למלא וילה בעצמם.

>>להצטרפות לFreeTV וקבלת חודש ראשון להתנסות בחינם לחצו כאן

אי הסקנדלים

החברה הסודית של זוכה "לאב איילנד – אוסטרליה"

העונה הראשונה של התוכנית באוסטרליה הייתה להצלחה מסחררת, והזוג הזוכה של העונה – גרנט קראפ וטיילה דאמיר הפכו לדמויות אהובות ומרגשות ברחבי המדינה. לפחות עד שהתברר שלגרנט יש חברה איתה הוא גר. לאחר הזכייה בתוכנית הוא עזב את טיילה וחזר לבת זוגו.

מלכת היופי שתוארה נשלל

בעונה השנייה של "לאב איילנד" הבריטית ששודרה בשנת 2016, השתתפה מיס בריטניה זארה הולנד. לאחר שנצפתה מקיימת יחסי מין עם אחד המתמודדים בתוכנית, ההנהלה של תחרות "מיס בריטניה" באנגליה שללה ממנה את התואר בטענה כי המתמודדת לא מהווה יותר את "מודל החיקוי החיובי" בו הם חפצים.

המשתתף שהודח לאחר שהתברר שהשתתף בסרטים למבוגרים

בעונתה השנייה של הגרסה האמריקאית של "לאב איילנד", המתמודד נואה פורוויס הודח על-ידי ההפקה לאחר שהתברר כי הסתיר את השתתפותו בסרטים פורנוגרפיים. הפקת הסדרה הודיעה שבכך שנואה "סיפק מידע כוזב בהרשמתו לתוכנית, הוא הפר את הסכם ההשתתפות שלו".