בזמן הקצר שהם בילו יחד כצמד, הספיקו דנה אמסלם ואיתי נידם לקבל לא מעט תארים לא כל כך חביבים בווילה של "לאב איילנד" (פרק חדש הערב, 21:00, (FreeTV. בטקס חלוקת הפרסים הם זכו בזוג שצריך להיפרד, הזוג המשעמם והזוגיות הכי חד צדדית, וברגע שהיה צורך להדיח שני זוגות מהמשחק, בחרו להיפרד מהם יחד עם עידו בורר ושני דיין. בריאיון רגע אחרי ההדחה, הם מדברים על התהליך שעברו בווילה וחושפים מי הזוג המנצח מבחינתם.

אמנם שניהם הצטרפו בשלב מאוחר יחסית אל הווילה, אך הספיקו לצבור לא מעט חוויות. "אני ברגשות מטורפים, מרגיש שממש עברתי שינוי ועשיתי תהליך בווילה. שמח שיצאתי עם כל התובנות וההבנות האלה", מסביר איתי, ודנה מוסיפה: "רגשות מעורבים ממש. מצד אחד מתבאסים שהחוויה נגמרה, מצד שני יש התרגשות, הספקתי לחוות ולעבור פה מסע ודרך. הכרנו אנשים מדהימים ברמות, גם בפן הזוגי וגם בפן החברי".

השיחה של איתי ודנה (צילום: מתוך
מתוך הפרק ה-37 של"לאב איילנד"|צילום: מתוך "לאב איילנד", freetv

אתם מרגישים שמיציתם את עצמכם בצורה זוגית יחד?
דנה: "לא הספקנו יותר מידי להתקרב מהרגע שנהפכנו לזוג. כל הזמן קורות דרמות ודברים בבית משתנים, אז הלחץ מסיח אותך מדעתך כדי להעמיק את הקשר".

כשתחזרו לארץ תתנו לזה צ'אנס מסוים?
דנה: "הוא אמר שהוא טוב באיטלקית, אז הייתי רוצה שהוא יכין לי פסטה ופיצה".

איתי: "נפנק אותך".

מה אתם מרגישים שלקחתם מהתוכנית בנוגע לזוגיות ואהבה?
איתי: "למדתי על עצמי להיות מאוד סובלני ולא לוותר על עצמי. גם אם יש משהו שלא מסתדר לפעמים צריך לשחרר ולקחת כמה צעדים אחורה למען עצמי. פשוט לאהוב את עצמי כל יום מחדש".

דנה: "למדתי באיזה שהוא מקום לדעת מה עושה לי טוב. לדייק את מה שאני מחפשת ולשים את עצמי בפרונט. כולנו נצא מפה עם תובנות לגבי זוגיות בחוץ ובכלל".

מה היה הרגע הכי משמעותי בווילה בשבילכם?
דנה: "הבנתי שאני צריכה להיפתח יותר לאנשים שבחוץ הייתי שוללת. הביאו לי מגוון רחב של אנשים שבחוץ סביר להניח שלא הייתי נתקלת או פוגשת בהם. אני צריכה להסיר כמה חומות כדי שאנשים יוכלו בכלל להתקרב אליי, אבל גם לדעת לא לוותר על מה שחשוב לי".

איתי: "כל רגע בשבילי היה משמעותי. החוויה הזאת העצימה אותי וגרמה לי להבין המון דברים על עצמי".

מי מהזוגות בבית הולך לזכות?
דנה: "קים ודוד. מבין הזוגות בווילה אני רואה בהם הכי הרבה אמת והתמסרות לחוויה. הגדולה בקשר שלהם זה שהם עברו משבר ענקי וזה מבחן לחיים".

איתי: "אני הגעתי בימים שהם עברו את המשבר ולא ממש הבנתי מה קורה ביניהם. אחרי כמה ימים הכל התחבר לי בראש והייתי בהלם מהסיטואציה. אי אפשר להפריד ביניהם, יש ביניהם אהבה ואנרגיה שמורגשת בכל הבית. מאחל את זה לכל אחד ואחת ואמן שנהיה בחתונה שלהם".

אתם חושבים שהיה משהו שגרם להדחה שלכם?
איתי: "חד משמעית אני מאוד מתחרט על זה שלא ניסיתי לקחת יותר לעומק את הקשר שנוצר לי עם דנה. אני חושב שהיא בחורה אמיתית וכנה, יש בה הרבה תכונות שיכלו להיכנס טוב במקום זוגי אצלי. זה משהו שהיה לי חשוב להגיד לה גם בתוך הווילה ולא מצאתי את הדרך".

דנה: "שנינו ידענו שאנחנו הולכים היום. ראינו מהאנשים בווילה שהם חושבים שהזוגיות הזאת לא אמיתית או אין בה פוטנציאל. פשוט לא היה לנו זמן להכיר אחד את השנייה ולתת לזה צ'אנס. התחברנו כביכול מכורח הנסיבות כי יש פה שינויים כל הזמן, כשאיתי נכנס אני עוד הייתי עם עידו ולכן אני חושבת שהוא הלך לכיוון קצת אחר".