בין הרווקים והרווקות הצעירים והתוססים בווילת "לאב איילנד", קים וינקור בולטת במיוחד. החיוך, האנרגיות הטובות והכריזמה כבשו את שאר הדיירים מהרגע הראשון, ובמהרה סימנו אותה כאחת מהדמויות המרכזיות עד כה (פרק חדש הערב, 21:00 ב-FreeTV). אך מאחורי החזות השמחה והכובשת, קים התמודדה בשנה שעבר עם אובדן פרטי וכאב קשה מנשוא. "שמואל שלי, אחי הבכור, נפטר מדום לב בגיל 37 משום מקום", כתבה במהלך סשן שאלות-תשובות באינסטגרם. "בלי רקע משפחתי או מצב רפואי, אחי היה צדיק גדול ובורא עולם רצה אותו לידו".

במענה לשאלה אחרת על אודות מותו של אחיה, קים שיתפה בהספד שכתבה לו במלוא 11 חודשים לפטירתו. "רק תגיד לי מי יחבק אותי ויבטיח שלא אכנע בסוף? יש לי חור בלב בצורה שלך. 11 חודשים שאני נאחזת בכל דבר, העיקר לא לנבור במחשבה שאתה לא לצידי יותר, ולצערי גם לא תהיה. 11 חודשים שאני בורחת מעצמי כי אין לי אוויר לדמיין עוד עשר שניות בלעדיך", כתבה.

 

וינקור הוסיפה בהספד בכאב ובהלם הגדול על מותו הפתאומי של שמואל. "עטרת ראשי, היית לי כל העולם. אני לא מאמינה שבמקום לבוא אליך הביתה להדלקת נר ראשון לחנוכה כמו שאהבנו, אני באה לקבר שלך", ספדה והמשיכה, "לימדת אותי כל מה שאני יודעת, אבל לא לימדת אותי לחיות בלעדיך. אין לי אף אחד בעולם חוץ ממך. מי ירפא ליבי? ואיך, איך אפשר לעכל שביום אחד הכל נעצר ושעולם לא יחזור יותר. אז אמשיך להיאחז בקצב המסחרר של החיים ואתכחש לעובדה שאתה כאן כי אני מרגישה שאתה איתי, יד ביד לאורך כל הדרך לא עוזב ולו לשנייה אחת. תודה שמואל, בחייך היית העוגן שלי ובמותך אתה המלאך השומר שלי. זכיתי בך, וגם הספקתי להפסיד אותך".

 

וינקור חתמה את ההספד ששיתפה בצער הגדול שחווה ובאמונה שעוד יתאחדו: "אני מסכמת 11 חודשים והלב שלי קבור בחול כאן, ביחד איתך. לנצח אחי, אזכור אותך תמיד וניפגש בסוף אתה יודע".