שלי ארונסון הגיעה לווילה של "לאב איילנד" בתור הבוגרת ביותר בחבורה. לא בהכרח בגיל, כמו בניסיון החיים. בתור אמא לילד ואחרי שעברה גירושים, החיפוש אחרי אהבה באי הכי נחשק שיש, הפכה את המסע שלה לאפילו מעניין יותר. הבחור הראשון איתו היא הפכה לצמד, היה עמית פורטל שהיה קטן ממנה כמעט בעשור. הפערים בין השניים בלטו והם לא הצליחו לקחת את הזוגיות לשלב הרומנטי, אך בטקס הזוגיות הראשון כשבחרה בזוהר גניש הכל השתנה.

מערכת היחסים בין השניים אמנם נראתה מעולה כלפי המצלמות, אבל הניסיונות של זוהר לחזור לאדל דהן (בת זוגו הראשונה בווילה), כנראה גרמו ל"סופר פאנס" להחליט שהם לא רוצים לראות את שלי וזוהר ממשיכים לשלב הבא בזוגיות. בסופו של דבר לאחר טקס הדחה קשוח, זוהר הוא זה שנשאר בווילה, בעוד בת זוגו ארזה את הדברים ונאלצה לעזוב.

במהלך התוכנית שלי דיברה לא מעט על הגעגועים לבן שלה, ואז פרצה בבכי תוך כדי מחשבות עליו. בריאיון רגע אחרי ההדחה, שיתפה בתחושות אחרי היציאה מהווילה: "יש לי המון געגוע לבן שלי, אז אלו רגשות מעורבים. אני עצובה בדיוק התחלתי להתחבר לזוהר ונראה לי שגם הוא קצת אליי, אבל הבן שלי מחכה לי בבית וכנראה שזה הזמן שלי לסיים פה".

את חושבת שהחמצת משהו עם זוהר?
"אני חושבת שהוא החמיץ משהו איתי. הוא היה לפני בזוגיות עם אדל ואני חושבת שהעניינים לא נסגרו שם. כשהדברים ביניהם נסגרו, אז הוא התחיל להיפתח אליי רגשית וכנראה שזה היה מאוחר מידי. אני מההתחלה ממש התאהבתי בבן אדם, הפאסון שלו, הרגישות שלו, הוא מדהים".

את חושבת שיהיה לזה צ'אנס בחוץ?
"הלוואי וזה יקרה".

אם נכנסת דיירת חדשה והוא מתאהב, איך זה יגרום לך להרגיש?
"אני אהיה שמחה בשבילו. גם לזוהר מגיע להתאהב, אם לא בי, אז במישהי אחרת. לכל אחד מגיע להיות בזוגיות בשלב כזה או אחר בחיים. שנתיים לא הייתי בטוחה אם אני רוצה זוגיות, כי התחלתי להתאהב קצת בלבד במיוחד אחרי הגירושים שלי. פה קיבלתי הרבה כלים איך בגלל לגרום לעצמי להרגיש משהו, להיפתח. בתוכנית הכרתי את שלי של גיל 20 והיה לי ממש כיף".

את מרגישה שאת יוצאת מפה עם תובנות אחרות לגבי אהבה וזוגיות?
"הייתי מאוד פגועה לפני שנכנסתי למקום המיוחד הזה, ופה יצאתי אהבה לאנשים וגם לעצמי. כל דבר שקרה פה, הייתי מאוד אני".

את יכולה להצביע על רגע מרגש במיוחד?
"שאמרתי לזוהר שיש מצב שאני יכולה להתאהב בו, ובאמת הרגשתי ככה, אבל סגרתי את עצמי מלהביע כי פחדתי להיפגע".

כשתחזרי לארץ את עדיין מפחדת להיפגע?
"אני יוצאת מהתוכנית יותר מחוזקת. אני חושבת שאני יכולה לפתח זוגיות ואין לי שום בעיה להיות פגיעה, כי רק זה יביא אותי באמת להתאהב בבן אדם. יש לי המון מה להציע, גיליתי שאני יכולה להיות אני ושזה מספיק".

את הדברים שעשה זוהר מאחורי גבה, שלי לא הכירה, אך הייתה לה תחושת בטן שזה קשור באדל. ההדחה מהווילה הגיעה לה בהפתעה די גדולה, כפי שהיא משתפת: "מאוד. היו פה זוגות שלדעתי לא התאימו, אבל ברגע שהכל מתערבב נוצרים זוגות חדשים. יכול להיות שיש פה זוגות אחרים שהצ'אנס הזה יגרום להם להיות ביחד. אולי גם יש דברים שלא ראיתי, בכל זאת היו דיבורים ומבחינתי לצאת מהבית זה לא כי אני פחות טובה מאחרים, כנראה היה שם משהו שלא ראיתי".

כשהודיעו שאת מודחת, ישר נכנסת אל תוך הבית.
"לא רציתי לבכות, אני בן אדם סופר רגיש. הלכתי ישר לא כי כעסתי או התאכזבתי, פשוט הייתי בהלם. הזוגות שהיו מולי, הרבה מהם לא אמיתיים מבחינתי וממה ששמעתי, אז זה היה נראה לי לא הגיוני. בזוגיות שהייתה לי עם זוהר, הרגשתי שזה היה מאוד אמיתי, אבל יכול להיות שזה היה חד צדדי, לא יודעת".

עמית פורטל ושלי ארונסון (צילום: לאב איילנד, FreeTV)
עמית פורטל ושלי ארונסון|צילום: לאב איילנד, FreeTV

את מרגישה מופתעת מזה שלא בחרו בך?
"ממש לא. יש פה עוד אנשים שמגיע להם להישאר ולמצוא אהבה. קיבלתי את זה בלב שלם, זה לא הדבר הכי קשה שקרה לי בחיים. מאוד מתקבל על הדעת".

יש משהו שעשית בבית ואת מתחרטת עליו?
"להתחרט זו מילה גדולה. הייתי אני, אז אין שום סיכוי שאני יכולה להתחרט על מה שהיה. הייתי פה שלושה שבועות ונהניתי מכל רגע, להתקבל לתוכנית כזאת, שמחזירה אותי כמה שנים אחורה כי כולם צעירים, רעננים, כיפיים. כל הזמן אומרים לי שאני לא נראית בת 30, ופה הוכחתי גם לעצמי".

את רואה משהו שהוביל להדחה שלך?
"יש מצב שזוהר הוביל אותי להדחה הזאת. הוא בא אליי לקראת הסוף ואמר לי שהוא נורא מצטער והוא היה כמה ימים מבולבל. יש את הסופר פאנס, מה שהם רואים אני לא רואה. אני באמת הרגשתי דברים לזוהר".

מי לדעתך ינצח?
"דוד וקים. הם גם טובים אחד לשנייה וגם יש להם קצרים פה ושם, ככה זוגיות נבנית".

איך את מסכמת את החוויה?
"מאוד נהניתי, הגשמתי חלום. מאחלת לכל אחד להגשים את החלומות שלו, אני חושבת שהבאתי פה סוג של כוח. בכל זאת, אני אמא לילד ולהיכנס לתקופה, לנסות להיפתח לאהבה אחרי גירושים לא קלים. יש חיים אחרי המוות ואפשר למצוא זוגיות בכל מקום. זו חוויה מטלטלת, אבל היא מלמדת המון, יצאתי מפה עם כלים מטורפים".