הרווקים והרווקות נמצאים בווילה הלוהטת של "לאב איילנד" כבר מספר שבועות ותמונת הזוגות מתחילה להתבהר - לפחות עבור חלקם. בעוד קים ודוד שומרים על יציבות ומתגברים על המשבר שליאל הכניסה איתה לתוכנית, יעל וארי נמצאים בתחילת היחסים ועוד מגששים, וגם שון ואדל מתחילים את דרכם בתור זוג. כל זה לא מפריע לזוהר גניש לעשות שוב מהלך מלוכלך וללכת מאחורי הגב של שלי ארונסון בת הזוג שלו - ולדבר עם אדל. 

הערב (שלישי, 22:00, FreeTV), זוהר תופס את אדל לשיחה פרטית ומעלה את הניצוצות מהעבר. השניים היו צמודים בתחילת הדרך, מאז החליטו לפרק את החבילה אחרי שניסה לעבור לעדי שמעון וכעת היא עם שון. "את באמת חושבת שזה יכול לעבוד איתו?", שואל זוהר את אדל, שעונה: "אני נותנת לזה צ'אנס. אני עם שון ואתה עם שלי".

"מה שהכי מפריע לי זה שאתה לא אומר לשלי אפילו איך אתה מרגיש", ממשיכה אדל. "ברגע שיש לך איזושהי מחשבה על מישהי אחרת בראש, לא משנה אם זאת אני או כל בן אדם אחר, אתה צריך לתקשר את זה עם הצמד שלך". זוהר מציין שגם היא הודתה שהיא מרגישה פספוס שהקשר ביניהם לא המשיך, והיא לא מספרת את זה לשון. "נכון, אבל אני רוצה להתקדם, אני לא רוצה לחזור אחורה", מסבירה.