כבר חודש שלם שקים וינקור ודוד שרייר, מתחזקים את הזוגיות הארוכה ביותר ב"לאב איילנד" (פרק חדש הערב, 21:00, FreeTV). מתחילת הדרך למעט ריב משמעותי אחד, השניים נתנו את התחושה שהם מאז לעולם, ואף יש סיכוי לא רע שייצאו יחד מהווילה וימשיכו בזוגיות שלהם גם בעולם האמיתי. אלא שהפתעה משמעותית בפרק האחרון (ג'), שינתה את הכללים והביאה לפרידה הראשונה והגורלית ביניהם במשחק.

רגע לפני טקס זוגיות והדחה נוסף, כשהבנים מתכוננים לבחור, תפנית בעלילה הביאה לכאוס מוחלט בבית ובסידורי הזוגות החדשים. גיל עמוסי נכנס על תקן הרווק החדש בווילה, רק שבניגוד לפעמים קודמות, הוא הגיע עם היכרות מוקדמת עם אחת המשתתפות ומטרה ברורה: לזכות בלב שלה. לפני שהיא נכנסה לתוכנית, הוא וקים יצאו לדייט מהחלומות כפי שהוא הגדיר, אז הוא הגיע לתוכנית במיוחד בשבילה.

ברגע שגיל נכנס ישר אל תוך הטקס, הוא בחר באופן לא מפתיע את קים, מה שהשאיר את דוד ללא יכולת לבחור בה ושם התחילו הבעיות. דוד בחר בלירז נומדר, שהתחילה זוגיות בבית עם אדיר אברהם וכך נוצרה שרשרת כאוס, שגרמה לריב ענק בבית. "כולם פה בזוגיות. מה נשאר לי? דנה היא לא הטעם שלי, ורד חברה של קים, אז אני מסתכל ריאליסטית. אם קים לא קיימת, מי שהכי מושכת לי את העין זאת לירז. לא ציפיתי ולא דמיינתי בעולם הזה, שלא ייתנו לי לבחור את קים. אני לא מתנצל, שם זה נגמר ולא צריך לעשות מזה סרט", הסביר דוד.

קים שנבחרה על ידי גיל בעל כורחה, פחות התחברה לבחירה של דוד ללכת עם לירז: "מה קשורה לירז? היא גם לא רוצה, אני לא מאשימה אותה, היא בסרט. כולם נהיו בכאוס של החיים, אתה גם מפרק פה זוג, מה אתה עושה? הבטחתי לו והוא הבטיח לי, שלא משנה מה - אנחנו יוצאים מפה יד ביד. נעלבתי מדוד מעבר להכל, אל תשקר לי. אתה לא נותן לי את הביטחון שאתה רוצה שאני אתן לך. הגבר שלי לא יכול להיות בסימן שאלה".

כשהוא מתנחם בזרועות חברו הטוב זוהר, דוד שמע את הצעקות והריבים שקורים בבית והתחיל להבין את הטעות שעשה: "איזה בחירה מטומטמת. למה אני כזה דפוק? יכול להיות שהייתי יכול לעשות את הדברים טיפה שונה. מצד שני, אני גם לא יכול להחזיק אותה בכוח, ואם זה מה שהיא רוצה - אני לא אעצור אותה"