הרעש שאחרי הסערה: מהר מאוד, קים וינקור ודוד שרייר מצאו זה את זו בווילה של "לאב איילנד", ונראה שהאהבה פרחה ולבלבה. אבל, אז הגיעה כניסה מפתיעה במיוחד של גיל, איתו קים יצאה לדייט מוצלח במיוחד רגע לפני שנכנסה לווילה (פרק חדש הערב, 21:00, FreeTV).

גיל הגיע במיוחד בשבילה, וכמובן שבחר בה במעמד בחירה דרמטי. קים ודוד היו בשוק, והרווק השרירי החליט לבחור בלירז שמצאה חן בעיניו - דבר שקים לא אהבה, ואת זה אפשר לומר בלשון המעטה. כבר התרגלנו משני האנשים הדומיננטיים האלו לכל האמת בפנים ולמרות שכבר צלחו משבר, כזה עימות חזיתי עוד לא נראה במערכת היחסים. "אם היית בוחר בכל שם אחר, הכל היה נראה אחרת. נקודה, סוף פסוק. מכאן מתחילה ונגמרת הבעיה", הטיחה קים בדוד. "הכי משנה במי בחרת, אתה מתמקד בכאב שלך ואני בשלי".

דוד ביקש להדגיש כי מבחינתו הבחירה לא באמת משנה, אבל קים חשבה אחרת. "לך זה לא משנה", אמרה. "זה כל הדרמה, סביב זה. בסוגריים, לפני שנכנסתי לפה, יצאתי עם מישהו פעם אחת לבר בבית מלון עם חברים וידידות שלו. חשוב לי שתשמע את זה ממני שלא תגיד אחר כך שהיו פערים בסיפור".

וזה לא נגמר שם. "באו לבדוק אותי ועמדתי מאה אחוז, אתה לא. בן אדם אומר לי: 'באתי בשבילך עד אתונה' וזה מעניין לי את התחת. בוא לא נדבר על מה ומי הוא, זה לא רלוונטי. אני לא רוצה לתת לזה מקום. אם היית בוחר בכל שם אחר, כרגע השיח היה רק עליו, ורק על מה שאתה מרגיש כי לא הייתי רלוונטית", המשיכה. "עשית את הפדיחה שלך, זה אומר לי הרבה. מה שאני אומרת לך בפנים, אני אומרת גם מאחורי גבך".

דוד ניסה להסביר את הצד שלו בסיפור. "בראש שלי אין דבר כזה שאין אותך. אם אין אותך - אין אותי". קים לא השתכנעה, או לפחות נותרה בכעסה, ועימתה אותו עם אמירתו ממעמד ההדחה: "אם את לא קיימת". "הנה, הראו לך שזה אפשרי, אני לא קיימת ובחרת. תהנה עם הבחירה", אמרה.

דוד הודה כי טעה, אך זה לא סיפק את קים. "אתה לא טוטלי, אני כל הזמן חושבת איך אני לא פוגעת בך. אתה חשבת: 'מי הטעם שלי אם היא לא קיימת?'", שפכה את הלב ודוד התעקש כי לא חשב שהדבר יפגע בה. מבחינתו, זה הדבר הנכון לעשות, לחפש מי מוצאת חן בעיניו בעולם שבו קים לא רלוונטית. "היו שם מבטים, היה חיבור", התייחס לבחירה בלירז. "מבטים? אז צא לדרך נשמה. לא רוצה לשמוע, לא מעניין אותי", אמרה בזמן שנטשה את השיחה.