קים וינקור ודוד שרייר באיםם לקחת את גמר "לאב איילנד" הגדול (הערב, ראשון, 21:00 ב-FreeTV). נכון שזו לא הצהרת כוונות רשמית של הזוג, אבל אי אפשר להתעלם שיחד שני הרווקים הדומיננטיים הפכו לאחד הזוגות הבולטים של העונה - וכאלו שהתמודדו עם אתגרים רבים, פנימיים וחיצוניים.

רגע לפני שיגלו אם מלבד האהבה הם גם יזכו לצאת עם הפרס הגדול, קים ודוד יוצאים לדייט רומנטי במיוחד שבו צפות ועולות כל התחושות הטובות מהחוויה. "באיזשהו שלב ויתרתי, אמרתי: 'מקסימום אתחתן בסוף כי צריך וזה מה שיהיה'. החזרת אותי להרגיש רגשות ששכחתי שקיימים אם בכלל ידעתי על קיומם. כמו ילדה קטנה עם קוקיות שצוחקת מכל דבר", מודה קים בחיוך וממשיכה, "אודה ואתוודה שיש לי אגו, מסתבר. אל תהיה רע, גם ככה קשה לי להגיד את זה ואני ממש משתדלת".

דוד מעריך מאוד את הדרך שעברה קים, לצידו ולחוד. "זה אחד הדברים הכי יפים שראיתי בך. מההתחלה דיברנו על דברים ויישמת אותם. זה מטורף בעיניי", הוא משיב. קים ממשיכה לסכם ומודה כי דרך דוד היא מצליחה לראות בה את הדברים הטובים, אבל גם את אלו שפחות. "זה לא לתקן אלא להשתפר", מחדדת, "זה עושה לי שלווה ורוגע לדעת שמצאתי, שכיף וטוב לי. זה כל מה שהייתי צריכה ורוצה, כל מה שחלמתי. אני אוהבת אותך".