קים קרדשיאן וקניה ווסט
הפאוור קאפל ההוליוודי הכי חם של העונה. השניים הללו החלו להיראות בפומבי יחד באפריל ומאז לא נפרדים, למרות שקרדשיאן עוד לא התגרשה רשמית מבעלה ל-72 יום, קריס האמפריז. קניה חשף בשירו"Theraflu" שהוא התאהב בקרדשיאן עוד בזמן שהיתה עם קריס: "אני חייב להודות, התאהבתי בקים בערך בזמן שהיא התאהבה בו. טוב, זה בסדר מתוקה, לכי על זה, יש לו מזל רק שלא דאגתי שג'יי יעיף אותו מהקבוצה". הסבלנות השתלמה לו, וכעת נראה שהקשר שלהם רק הולך ומתהדק, לשמחת הפפראצי ומפיקי הריאליטי של "משפחת קרדשיאן". כך או כך, את מבחן 72 הימים של קים הם כבר עברו מזמן.

קים קרדשיאן וקניה ווסט אוכלים גלידה (צילום: Crystal / Splash News, Splash news)
אהבת קיץ מתוקה ומשובחה|צילום: Crystal / Splash News, Splash news

אנדרו גארפילד ואמה סטון
זוגות שחקנים שמכירים על הסט ומתאהבים זה עניין שבשגרה. אחרי הכל, לא קל להכיר מישהו חדש כשאתה מככב במדורי הרכילות על בסיס יומי, וזה אך הגיוני לפתח רגשות לקולגה שאיתה אתה מבלה חודשים ארוכים ואינטנסיבייים. הזוג הכי טרי בביצה הם כמובן כוכבי "ספיידרמן המופלא", אנדרו גארפילד ואמה סטון, שנחשפו בנובמבר האחרון כשטיילו יד ביד ברחובות ניו יורק. האם הקשר שלהם יחזיק גם אחרי שהסרט יירד מהאקרנים? סביר להניח, בעיקר בגלל שכבר צפוי סרט המשך בסדרה.

אין תמונה
גרפילד וסטון מדגימים אהבה על סט הצילומים

ג'ייסון סיגל ומישל ויליאמס
בואו נודה בזה – בחיים לא היינו מצוותים בין השניים הללו. אבל כנראה שבדיוק מהסיבה הזו, הקשר המתוק שלהם מלבלב. כוכב "איך פגשתי את אימא" וקומדיות כמו "קח את זה כמו גבר" יוצא עם כוכבת "השבוע שלי עם מרילין" כבר כמה חודשים, ונראה שמערכת היחסים שלהם עלתה שלב לאחרונה. איך אנחנו יודעים? כי השניים לא רק נראו מחובקים ומאוהבים, אלא גם מחזיקים ידיים עם מתילדה, בתה של וויליאמס מהית' לדג'ר ז"ל. אולי יום אחד הוא יישב ויספר לה "איך פגשתי את אימא".

מרי קייט אולסן ואוליבייה סרקוזי
ללא ספק הזוג המוזר ביותר של החודשים האחרונים, ולא רק בגלל הפרשי הגילאים ביניהם. היא – חצי מצמד התאומות האנורקטי שהתחיל ב"צער גידול בנות" והפך לאייקון אופנה בינלאומי. הוא – האח הצעיר של נשיא צרפת לשעבר, ניקולא סרקוזי. היא בת 26, הוא בן 42. אז מה הם עושים יחד? "היא גמרה עם שלב הילדים הקטנים בחייה", אמר מקור שמקורב לאולסן. "היותה אשת עסקים גוזל את רוב זמנה, ולעיתים רחוקות בלבד היא מוצאת גבר שבאמת מצליח להרשים אותה". שיהיה להם לבריאות.

מרי קייט אולסן עם אלויבייה סרקוזי
היתה יכולה להיות הבת שלו. אולסן וסרקוזי

אדל וסיימון קונקי
זו ללא ספק היתה השנה של אדל – היא גרפה 6 פרסי "גראמי" והפכה להצלחה עולמית מסחררת עם אלבומה האחרון, אבל גם בתחום האישי יש לא מעט התפתחויות: הזמרת הודיעה בסוף החודש שעבר כי היא בהריון מבן זוגה בחודשים האחרונים, סיימון קונקי, וזאת בהמשך לדיווחים על אירוסין של השניים. אז נכון שהם לא יוצאים זמן רב, אבל כבר מזמן למדנו שכל מה שקשור באדל חייב להיות גדול ודרמטי – גם האהבה בחייה.

אין תמונה
אדל והארוס. בקרוב אצלכם

בראדלי קופר וסקרלט ג'והנסון
אם להאמין לצהובונים, כנראה שבראדלי קופר וסקרלט ג'והנסון סוף סוף גילו האחד את השנייה. השניים הכירו כבר על הסט של "הוא פשוט לא בקטע שלך" ואף חלקו כמה סצנות לוהטות יחד, אבל כל זה קרה כשהיא עדיין היתה נשואה לראיין ריינולדס והוא היה במערכת יחסים בת שנתיים עם רנה זלווגר. עכשיו שניהם פנויים, ועל פי הדיווחים מבלים לא מעט זמן יחד בדייטים רומנטיים וחשאיים. אם הרומן הזה אכן יתפתח למשהו רציני, לא מעט מעריצים ומעריצים יישארו שבורי לב.