אייל גולן ורוסלנה רודינה בקפריסין
עושים את קפריסין

 

אייל גולן ורוסלנה רודינה בקפריסין
בין הופעה גדולה בקיסריה לאחרת, פרגן אייל גולן לו ולבת הזוג, רוסלנה רודינה, קוויקי בקפריסין. ולאחרונה אפילו מפגש אמהות של השניים, שזה הכי רציני שיכול להיות, תודו. את הימים אחרי ההופעה המוצלחת העבירו השניים בשייט לקפריסין, במהלכו הופיע גולן על הספינה ודגמן שלל פוזות של בגדי ים ומלא אהבה באוויר.

רוסלנה רודינה באילת (צילום: טוויטר)
רוסלנה רודינה באילת. מאחורי המצלמה: אייל גולן|צילום: טוויטר

אייל גולן ורוסלנה רודינה באילת
הזוג המלכותי שב מגלות קפריסין לימים קשים של עבודה. לא עבר זמן רב והשניים הרגישו ששוב מגיעה להן חופשה, בדמות בטן גב בבריכה הפרטית של סוויטה מפוארת באילת. למה לא, אנחנו אומרים. החופשה לא הייתה לחלוטין זוגית, הם לקחו איתם את אלין וליאם. גם סבתא רונית (אימו של גולן) הצטרפה לחגיגה.

בר רפאלי ומה קשור באורכידיאה (צילום: יואל מור- שיר אולפני צילום)
בר רפאלי באילת, מהבריכה לים ובחזרה|צילום: יואל מור- שיר אולפני צילום

בר רפאלי וכל החמולה באילת
בר רפאלי הבינלאומית קפצה לאילת לפזר קצת אבק כוכבים. היא פגשה במלון אורכידיאה כמה חבר'ה אנונימיים משהו, כוכבים בתחילת דרכם: אייל קיציס, אסי כהן, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי. הרביעייה הגיעה כמה ימים לפני רפאלי לחופשה בעיר. כל החמולה קפצה ל"סתלבט על המים" שבריף הדולפינים, התפננו קצת במלון וחזרו למרכז. 

ריהאנה בחופשה (צילום: instagram)
נמרה על יאכטה|צילום: instagram

ריהאנה וחברים על יאכטה בחופי איטליה
ריהאנה יצאה לחופשה ארוכה עם חבריה, על יאכטה השטה בים התיכון. מקורבים לזמרת סיפרו כי החופשה הנהנתנית היא הדרך שלה להתגבר על מות סבתה. ואיך מתמודדים עם אובדן? בעזרת אובדן חושים, כמובן. אלכוהול, מוזיקה וכיף חיים באזור ארץ המגף.

ריהאנה קונה בביקיני (צילום: KCS / Splash News, Splash news)
קונה ביקיני לחופשה הסודית|צילום: KCS / Splash News, Splash news

ריהאנה וכריס בראון בסן טרופז
עוד ריהאנה משתשכת לה במימי הים התיכון, האקס האלים שלה זומם דרך להחזיר אותה אליו. כריס בראון טס לסן טרופז שבצרפת עם חבריו הראפרים סוויס ביטס ולודאקריס, שכר יאכטה- ואיזה קטע- ממש צירוף מקרים נדיר, על היאכטה הסמוכה שכנה האקסית המיתולוגית. מקורות מספרים שהשניים חיכו עד שיגיע ערב ומצאו להם זמן להתבודד. לא ברור אם מדובר בקאמבק, מה שבטוח הוא שהייתה לשניים חופשה מעניינת.

אין תמונה
כשנחזור לחדר אשמיע לך פרקים של 90210

מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין בהוואי
מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין (להלן, דיוויד סילבר מבוורלי) טסו לחגוג את יום הנישואין שלהם בהוואי- שם גם נערכה חתונתם שנתיים קודם לכן. בשבועות הקודמים לחופשה פוקס דאגה להסתיר את הבטן העגלגלה שהחלה לטפח, והתמונות מהחופשה הן הוכחה ראשונית ורשמית על ההריון. גרין, האב לעתיד, לא הפסיק להרעיף אהבה על אשתו ההריונית והצאצא שבדרך.

ג'ניפר לופז בביקיני לבן (צילום: צילום מסך daily mail)
בוא נרקוד עד אור הבוקר, ג'יי לו בריו|צילום: צילום מסך daily mail

ג'ניפר לופז לוהטת בברזיל
ג'יי לו מוצאת זמן בין הופעה להופעה בטור העולמי שלה, לבלות קצת עם המשפחה והחבר הצעיר. התאומים מקס ואמה הצטרפו אליה להופעות בדרום אמריקה, כמו גם החבר קאספר סמארט. המשפחה האלטרנטיבית החדשה נתפסה בעין המצלמה בעת יום כיף באחד מחופי ריו דה ז'נרו בברזיל. ג'ניפר וקאספר בנו עם הילדים ארמונות בחול ובאופן כללי הציגו פסאדה של משפחה גדולה, מאושרת וחטובה להפליא.

אדריאן ברודי בים
אי אפשר להיפטר מהחול הזה, הא?

אדריאן ברודי משתובב בסן טרופז
אדריאן ברודי הוא מסוג הכוכבים שסקנדלים ושערוריות פשוט לא מתאימים להם. השחקן המוכשר הפתיע את הציבור עם תמונות פפארצי מחופשתו בסן טרופז. בצילומים נראים ברודי ובת זוגו לארה לייטו על היאכטה, מתקלחים על הסיפון. לייטו, בת זוג נהדרת שכמותה, סיבנה את ברודי וניקתה את הבחור בכל האזורים. לא פסחה אפילו על איבר אחד. המקלחת המשיכה לאקט התחרמנות לוהט. שובבים.

סקרלט ג'והנסן בביקיני (צילום: Splash News, Splash news)
נערה עם ביקיני פנינה|צילום: Splash News, Splash news

סקרלט ג'והנסון עושה בטן- גב בסיציליה
הכוכבת קפצה לסיציליה כדי לחשוף לאור השמש את קימוריה הלוהטים. היא צירפה למסע ביאכטה שתי חברות והן נהנו מהשמש המחממת. שלוש בחורות בלב ים זה עניין די מסוכן, ולכן הצטרף אליהן הבאדי גארד החטוב של ג'והנסון. ללא ספק, בחור אמיץ.

ג'סיקה אלבה בביקיני (צילום: twitter)
חכמה בשמש|צילום: twitter

ג'סיקה אלבה והבנות באיטליה
ג'סיקה אלבה נפשה עם שתי בנותיה בחופי איטליה, ולא ויתרה על ההזדמנות לצייץ למעריצים תמונה לוהטת בביקיני. אחר כך היא צייצה תמונה נוספת עם בנותיה המתוקות- הונור והייבן.

ג'ניפר אניסטון בביקיני 2
עיבוד מחודש לסצינת הסיום של טיטאניק

ג'ניפר אניסטון והחבר בקאפרי
ג'ניפר אניסטון ובן זוגה ג'סטין ת'רו יצאו לחופשה על יאכטה באזור קאפרי האיטלקית. על פי מקורבים נמסר שלא הכל דבש בין השניים, וכי החופשה היא הדרך שלהם לעבוד על הקשר. רעיון של היועצת הזוגית?

קים קרדשיאן וקניה ווסט בפריז
פריז סה רומנטיק!

קים קרדישיאן וקניה ווסט בפריז
בכל הנוגע לאהבה, פריז מנצחת את כל בירות העולם. קים קרדישיאן וקניה ווסט מוכיחים זאת, בטיול יד ביד בעיר האורות. איזה מתוקים. אחרי הטיול המצולם, הם עצרו לאכול גלידה עם אימא של קים, קריס ג'אנר. נו, מתי מפגש הורים?