קסטרו משיקה את קולקציית סתיו-חורף 14/15  החדשה בתצוגת האופנה העונתית - אירוע הדגל של המותג ושל תעשיית האופנה הישראלית. התצוגה תשודר בשידור חי, אשר בה יחשוף בית האופנה את קולקציית המסלול הייחודית שעוצבה על ידי מעצבי הבית. קולקציית המסלול תינתן לקנייה באתר, בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת רכישה תוך כדי צפייה.

הקולקציה תהיה זמינה באתר בלייב

קולקציית המסלול מביאה את הפרשנות האישית והעדכנית של מעצבי האופנה. בעקבות ההצלחה לה זכתה קולקציית המסלול של קסטרו בעונת הקיץ, הורחבה וגדלה הקולקציה הייחודית, והיא מיוצרת בסדרות במהדורות מוגבלות.

מיד עם תחילת תצוגת האופנה ניתן יהיה לרכוש באתר את מרבית קולקציית המסלול, כאשר כבר למחרת היא תוצג למכירה בחנות הדגל קסטרו תל אביב ובחנות ברמת אביב. באתר קסטרו תימכר קולקציית המסלול באמצעות טכנולוגיה חדשה, ידידותית וקלה, המאפשרת צפייה וקנייה מהירה של כל פריט, תוך כדי הצפייה בווידאו התצוגה. הקונים באתר ייהנו ממשלוח חינם לכל רחבי הארץ, בקניה מעל 299 ₪.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, מסר הבוקר כי: "קולקציית המסלול הראשונה שלנו התקבלה באהבה אדירה ולכן העונה הגדלנו משמעותית את מנעד הפריטים בקולקציה. כחברת האופנה המובילה בישראל, אנו רואים זאת כמחויבות להוביל גם בתחום האופנה ובדיגיטל. מסיבה זו, באופן טבעי, ממשק האונליין שלנו מהווה את הבמה המרכזית לרכישת קולקציית המסלול. הודות לטכנולוגיה המתקדמת ביותר, יוכלו הצופים לקנות פריטים, תוך כדי צפייה בתצוגה, להוסיף לסל את הפריטים האהובים עליהם ובמידה והצבע הרצויים להם, ולהמשיך מייד בצפיה".

לפרטים נוספים הכנסו לאתר קסטרו

תצוגת האופנה של קסטרו לסתיו חורף  14/15 תתקיים בבוקר יום ג׳, 19.8.2014 וניתן יהיה לצפות בה בשידור חי באתר mako