"אני בן 26, במקור מעיר קטנה באוהיו, וידעתי שיש בי משהו שונה מאז שאני זוכר את עצמי. ברגע שקיבלתי גישה לאינטרנט, מצאתי קהילה שעזרה לי לאזור את האומץ לצאת מהארון בפני עצמי. היום, המטרה שלי בחיים היא לדבר אל מי שהיה כמוני".
במשפטים אלה נפתח הפוסט של ריימונד בראון, בעל חברת יחסי ציבור ואושיית רשת מלוס אנג'לס. בראון הוא היוזם של #VisibleMe (אני הנראה), פרויקט חברתי, שתופס תאוצה בימים אלה באינסטגרם ופייסבוק. במסגרתו, גולשים מרחבי העולם מוזמנים לחלוק את סיפוריהם וחוויותיהם בארון ומחוצה לו, עם התגית VisibleMe. המטרה: להראות לבני נוער שעוד מתמודדים עם גיבוש נטייתם המינית או זהותם המגדרית שהמסע לא רק אפשרי, אלא גם מתגמל ומשתלם ושסופו טוב.
"כל כך הרבה נערים עדיין חשים בידוד, דחייה, כאילו הם לא שייכים... [הפרויקט] יכול להיות ההבדל בין ילד שגדל עם ערך עצמי גבוה – או לא", אמר בראון לערוץ הגאווה של באזפיד. הפרויקט זכה לתמיכה של אינסטגרם, והגיע לבלוג הרשמי של הרשת החברתית. המתייגים עד כה חלקו חוויות של דיכאון ופחד, אבל גם של אומץ ותחושת שייכות. חלקם גם הודו שהתקופה בה היו בארון, עוררה בהם תחושות אובדניות, ושההכרה שקיבלו מחבריהם ואפילו מזרים באינטרנט הצילה את חייהם.
כדי להתניע את הפרויקט הוא גייס את ברנדן ג'ורדן, תופעת הרשת (למעלה מ-550,000 עוקבים), שרק לפני שבועיים יצא מהארון כחבר הקהילה הטרנסג'נדרית:
והסיפורים בפרויקט הולכים ומצטברים. ליאו שנג, צעיר טרנסג'נדר, שלח מסר של תקווה לטרנסים צעירים שמרגישים מופלים גם בגלל המוצא שלהם:
זואי מבטיחה: יש מי שיאהב אתכם -
"המעבר המגדרי שלי התחיל כשכרכתי חולצות על הראש כי לא היה לי כסף לפאות... אני ראויה לאהבה – כולנו ראויים לאהבה", כתבה דניאלה:
"אחרי שתגלה מי אתה, הכל יסתדר. זה היה הצעד הראשון בהפיכה שלי מבלתי נראה לנראה":
ולקינוח, בראון עצמו: