>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
מחקרים מראים כי קהילת הלהט"ב אוהבת לטייל, כאשר בממוצע יטוסו לחו"ל 3 פעמים בשנה - הרבה יותר מסטרייטים. אולי בגלל מצעדי הגאווה הססגוניים, אולי בזכות המסיבות השוות ואולי משום שעל אף השינויים הדמוגרפיים, עדיין לרוב הגייז אין ילדים והם אינם צריכים לדאוג לבייביסיטר בדרך לחופשה.
עבור התייר הגאה, ישראל לא נוצרת מאחור: לראיה, בשבוע הגאווה האחרון של תל אביב ביוני 2012 הגיעו לעיר הוורודה למעלה מ-72,000 תיירים גאים - פי 4 יותר תיירים גאים מאשר בשנת 2011, והצפי עולה כל הזמן. כעת, עם הפיכתה של תל אביב לעיר גאה בקנה מידה בינלאומי וכשיותר ויותר תיירים גאים מגיעים לנפוש במחוזותינו, יש מי שמציע בילוי ישראלי ברמה אחרת.
לא מתפשרים על איכות
חברת הבוטיק "פאבילס ישראל", אשר מושקת בימים אלה, המתמחה בתיירות נכנסת של הקהילה הגאה לישראל, תציע שירותים מגוונים ללקוחותיה, מרגע נחיתתם בארץ ועד יציאתם ממנה.
"קהל היעד של החברה הינם תיירים מהקהילה ההומו-לסבית, ברמה סוציו-אקונומית גבוהה, אשר מגיעים לישראל במטרה לחוות את המגוון הרחב של הבילויים בה ושיודעים להעריך ולדרוש אירוח ואיכות ברמה בינלאומית", מסרו מייסדי החברה נדב פרץ ואסף טורז.
בין השירותים והאטרקציות שמציעה החברה: מאיסוף VIP משדה התעופה, לינה במלונות בוטיק, טיולים מפנקים ברחבי הארץ ברמה הגבוהה ביותר (לדוג': טיפולי ספא בים המלח, טיולי טעימות ביקבים בגליל, אירוח בחוויה קסומה במדבר), סיורים במוקדי תיירות ראשיים, הפקות פרטיות (לדוג': הצעות נישואין, חגיגות יום הולדת) וכמובן, בילויים במגוון מסעדות, ברים ומועדונים מהמובילים בישראל.
"לאחר שנים רבות של אירוח פרטי של חברים מרחבי העולם, זיהינו את הפוטנציאל הגלום בהקמת מיזם תיירות חדשני ויוקרתי הפונה ספציפית לקהילה הגאה, שאינו מתפשר על איכות וכולל בתוכו את הקצפת האמיתית של ישראל", מוסיפים פרץ וטורז. "אנו נראה לתיירים את ישראל החדשנית, הליברלית, היפה והתוססת הבנויה ממגוון רחב של תרבויות ונופים. אנו מאמינים כי לישראל יש את כל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת מלאה בהנאות וחוויות לכל החיים".
לפי מחקר של ה- World Travel Market, התיירות הגאה הכניסה לענף התיירות ברחבי העולם בשנת 2012 מעל 165 מיליארד דולר, כאשר הצפי לשנת 2013 הוא כ-181 מיליארד דולר.
המודל שבו תפעל "פאבילס ישראל" הוא יוצא דופן. את השירותים עצמם יוכלו הלקוחות להזמין הן באמצעות אתר אינטרנט ייחודי וחדשני והן באמצעות 25 "שגרירים מקומיים" המתגוררים בערים מרכזיות ברחבי העולם: מסינגפור וריו דה ז'נירו ועד לונדון וניו יורק, כך שכל לקוח יוכל לקבל מידע ופרטים על ביקורו המתוכנן, באופן אישי ואנושי ובשפתו המקומית.
חבילות בכל הצבעים
באתר עצמו יוכלו הגולשים לבחור בין שלוש חבילות תיירות, בצורה פשוטה וקלה:
- חבילת 7 ימים – ת"א, ירושלים וים המלח.
- חבילת 10 ימים – ת"א, ירושלים, ים המלח והגליל.
- חבילה "בתפירה אישית" – בה הלקוח בוחר את העדפותיו (מס' ימים, נוסעים ויעדים) והחברה דואגת לכל השאר.
בנוסף לכך, בחברה מתכננים חבילות ספיישל לאירועים אישיים ולחגים – ירח דבש, ימי הולדת, הצעות נישואין, חג מולד, סילבסטר וולנטיין ועוד.
פרץ (29), נשיא ומייסד החברה, הנו בעל תואר ראשון בממשל ודיפלומטיה מהמרכז הבין תחומי בהרצליה; בוגר חטיבת דובר צה"ל, בה ניהל משלחות בכירים ודיפלומטים בעת ביקורם בישראל; שימש כקצין עיתונות והסברה בקונסוליה הישראלית בניו יורק וכן קצין עיתונות במשלחת ישראל לאו"ם. בשנת 2008 הקים את אתר האינטרנט הישראלי הראשון הפונה לקהילה הגאה בעולם Gaytlvguide.com; שימש כמנהל השיווק בארגון הנוער הגאה "איגי" וכן ייצג את ישראל מטעם משרד רוה"מ בפרוייקט “The faces of Israel”.
אסף טורז (38), מנכ"ל ומייסד החברה, הנו בעליה של חברה להפקת אירועים פרטיים ועסקיים בישראל “Assaf Torrez Private Event Planning”, מזה כ-12 שנה, ופעיל באופן התנדבותי בארגונים שונים הפונים לקהילת הלהט"ב בארץ כגון "בית דרור".