אם אתם לא חיים עמוק בתוך ההומו-ספירה התל אביבית ולא מצליחים למצוא את עצמכם בתוך הכאוס המרים והוורוד של חודש הגאווה אתם לא צריכים להרגיש אשמים, זה לא אתם. אבל אם בכל זאת אתם מתים להבין חלק ממש שקורה כאן בחודש הכי צבעוני בשנה, נראה שיש דרך לשמור אתכם בתוך מעגל הקסמים הזה.

>> ראיון בלעדי: "מדונה שינתה לי את החיים"

זוהי השנה הראשונה שבעיריית תל אביב-יפו החליטו להשיק אתר רשמי למצעד, אתר שמרכז בתוכו את כל האירועים שמציפים את העיר שלא ישנה במהלך חודש יוני. את הפלטפורמה הרימו בעירייה יחד עם אפליקציית "קיקי", אפליקציה שגם בשאר ימות השנה דואגת לעדכן על אירועים גאים שמתרחשים בערים הגאות בעולם.

מלבד האתר השיקו בעירייה גם אפליקציה זהה ובה כל האירועים אבל עכשיו החלק שבאמת חשוב – איך מצליחים להנות כמה שיותר ולהוציא כמה שפחות? כנראה שמדובר במשימה על גבול הבלתי אפשרית, אבל אם בכל זאת החלטתם שבחודש הזה כל מה שאתם רוצים לראות מול פניכם זה את עמדת הדיג'יי ואת התיירים הלוהטים יש מצב שמה שאתם צריכים זה לרכוש צמיד שמרכז בתוכו את כל המסיבות.

אם אתם לא מכורים לגמרי תוכלו לבחור בצמיד שכולל רק שלוש מסיבות, ואם אתם ממש מתכוונים להתפרע אז תוכלו לבחור בצמיד שכולל את כל המסיבות ללא הגבלה. לא יודעים מה אתכם, אנחנו מקווים שנצליח לשרוד לפחות מסיבה אחת. אה כן, אם כל העסק ממש כבד לכם תוכלו לעצור בכל בר גאה ולקבל צ'ייסר בזכות הצמיד. שיהיה לכולנו בהצלחה, נזדקק לה.

רוצים לזכות בכרטיסים למתחם ה-VIP של XL במצעד הגאווה? לחצו כאן

>> אירועי הגאווה 2016: הרשימה המלאה

>> הפרסומת שמרגיזה את כל ההומופובים: "מסוכנת מדי"

החבילה היומית: מארק וולברג אז והיום