סודהסטרים העולמית חושפת היום (ה') את הקמפיין הגלובלי לחודש הגאווה הבינלאומי המצוין בימים אלו ברחבי העולם. בקמפיין החדש משוחזרות תמונות היסטוריות קלאסיות, אולם הגיבורים בתמונות הוחלפו לדמויות מהקהילה הלהט"בית. זאת כדי לתאר מציאות אחרת בה חברי הקהילה לא היו צריכים להסתיר את מי שהם. תמונות מחזיקות מעמד לאורך שנים רבות, ונצרבות בזיכרון התודעתי של כולנו ומכאן החשיבות למהלך.
התמונות שנבחרו הינן סיטואציות קלאסיות המוכרות לכולם מתחילת המאה לאורך העשורים - דוגמת תמונת כורי הפחם, תמונת חתונה מסורתית, תמונת זוג לקראת נשף התיכון, תמונות משפחתיות ותמונת הימאים. כל אלו קיבלו טוויסט מפתיע - הכורים נראים מתנשקים, בתמונה המשפחתית מצולמים שני אבות, תמונת נשף התיכון היא של שתי נשים, תמונת החתונה עם כלה טרנסג'נדרית ועוד.
הסרטון בא להמחיש את המציאות האמיתית שהייתה מתחת לפני השטח בכל אותם שנים, ואת החובה שלנו כחברה לקבל את השונה. קיומה של הקהילה הלהט"בית אינה עניין חדש, היא הייתה שם כל הזמן רק לא קיבלה ביטוי בזיכרון החברתי-תודעתי ברחבי העולם.
בסרטון מככבת גם לילה בלילת, טרנסג'נדרית שגדלה בישוב רהט, שאף שימשה כפנים של מצעד הגאווה בתל אביב עם סיפורה מעורר ההשראה. בלילת מסרה: "זה חלום שהתגשם בשבילי שנבחרתי להיות כלה יפהפייה ומושלמת. זה נותן לי כוח להמשיך להילחם כדי להיות עצמי ולעזור לאחרים לעשות את אותו הדבר. אני באמת מאמינה כי הסרטון הזה יסייע להפיץ אהבה בכל העולם".
מתי יהב סמנכ"ל השווק של סודהסטרים ציין: "אנו חוגגים את השוני בין בני האדם, ללא הבדל דת, מין או מגדר. סודהסטרים תמשיך להשמיע קול ערכי בפעילות השיווקית שלנו, המגיעה למיליונים בעולם. סרטון הגאווה הוא מסע רך ומרגש אל דפי ההיסטוריה שכל אחד יכול וצריך להתייחס אליו".
>> כל התמונות ממצעד הגאווה 2019
>> אירועי הגאווה 2019: כל הכתבות
>> 11 אייקונים להט"בים בוחרים את היצירה הגאה של השנה
את הסרטון שמושק ב 46 מדינות ברחבי העולם, יצר הצוות הישראלי של סודהסטרים העולמית, בשיתוף משרד אלנבי (קריאייטיב) והבמאי משה רוזנטל.