>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
כמו בכל שנה בתקופת חודש הגאווה, יוצאים העסקים הוורודים עם פרסומות, מבצעים והטבות לחברי הקהילה. אבל לא רק עסקים ורודים משתתפים בחגיגה. לאט לאט המפה משתנה ועסקים רבים שאינם שייכים או מופעלים על ידי חברי הקהילה, מצטרפים לחגיגות ומפרגנים לנו במחוות מיוחדות לחודש הגאווה.
הלב שלנו מתחמם כמו כפות רגליים בחוף הילטון, כשאנו שומעים על עסקים שאינם שייכים לחברי הקהילה, תומכים בקהילה ובפעילויות הגאות ואף מביעים את תמיכתם באופן גלוי ופומבי. לכן החלטנו לפרגן לעסקים הללו, בדיוק כמו שהם מפרגנים לנו ביום חגנו.
אוליב בבוגרשוב - עוגה עליזה
בית הקפה הטרנדי "אוליב בוגרשוב" מצטרף לחגיגות הגאווה עם עוגה בצבעי הקשת שהכינה כוהנת האוכל רותי רוסו. "עופר נסים, הדי.ג'יי הבכיר של ישראל, שמגיע מדי בוקר למקום, היה הראשון שחנך את העוגה ואף קרא לחברי הקהילה ולתיירים המגיעים ארצה לגשת לטעום ממנה ביס", נמסר מה"אוליב".
העוגה, בצבעי הקשת, עשויה שכבות עשירות וצבעוניות של עוגת טורט עם קרם וניל וחלב מרוכז. רותי רוסו. אופה במטבחה הביתי את הקלאסיקה האמריקאית הזו, ונותנת לה פירוש משלה המותאם לחיך הישראלי. התוצאה לא רק יפהפייה, אלא בעיקר טעימה ובלתי נשכחת.
פרוסת עוגה מוצעת במחיר של 32 שקל לפרוסה (36 שקל לפרוסת עוגה עם כוס קפה).
Google – מה מחפש?
מכיוון שאצלנו בקהילה החיפוש הוא ספורט לאומי, נשמח לפרגן לענקית החיפוש גוגל, שיצאה במחווה מיוחדת לחודש הגאווה. אם גם לכם הלוגו של גוגל מזכיר קצת את דגל הגאווה, החודש הוא יעשה זאת אפילו יותר. בכל חיפוש שמתבצע בגוגל המתקשר לקהילה או לאירועי הגאווה, יצבע העמוד בצבעי הקשת. אתם מוזמנים לנסות את זה בבית.
אספרסו בר – גאווה טייק אווי
לכבוד חגיגות הגאווה גם רשת אספרסו בר יוצאת במהדורה מיוחדת של כוסות טייק אווי אקולוגיות, בהן יוחלפו פסי השחור- לבן המאפיינים את הרשת בצבעי הגאווה. במהלך חודש יוני יגישו סניפי הרשת בתל אביב את השתייה החמה בכוסות המהדורה המוגבלת, כך שתוכלו לקחת את הגאווה איתכם לכל מקום.
מלבד התמיכה בקהילה בעצם צביעת הכוסות, רשת אספרסו בר הגדילה לעשות ותתרום חלק מהכנסות הקפה לארגון הנוער הגאה איגי – ארגון נוער גאה.
"אנחנו שמחים לקחת חלק בחגיגות הגאווה ולהעניק את תרומתנו הקטנה לחגיגות, ותרומה גדולה יותר לנוער הקהילה", מסרה נורית רווה, מנכ"ל רשת אספרסו בר. "רשת אספרסו בר מאחלת לכולם, חברי הקהילה, יקיריה ותומכיה, חג גאווה שמח וקיץ מלא בקפה איכותי ואוכל טוב".
גם יניב ויצמן, יו״ר ומייסד איגי, ארגון הנוער הגאה, מברך על היוזמה: "אני מברך את הרשת על התרומה החשובה לקהילה ולאיגי בפרט. מקווה שעוד ועוד עסקים וחברות מסחריות יבחרו לפעול למען הקהילה ולמען קידום הנראות של הקהילה הגאה. אני משוכנע שהקהילה הגאה, המהווה כח כלכלי וצרכני גדול, תדע להוקיר ולחזק עסקים וחברות שבוחרים לפעול למענה".
Tellavista – להיות תייר בתל אביב
הקופון, שנקרא prideparade, מעניק הנחה של 50$ על ההזמנות באתר והוא תקף עד ה-15.6. אם אתם צפונים או דרומים שרוצים להגיע לכמה ימים בתל אביב, תוכלו להזין את קוד הקופון (prideparade) באתר, להתנסות בחווית מגורים תל אביבית ולהיות חלק מגל התיירים המבקרים בתל אביב בתקופה הכי חמה בשנה!
"חברי הקהילה הגאה הם לקוחות מדהימים", מספר נדב זיו, יזם ובעלים משותף של האתר, "מעבר לזה תל אביב היא אחת הבירות של הקהילה הגאה בעולם, ובתור חברים ומכרים של חברי קהילה רבים, חשוב לנו להיות חלק מזה ולעודד את אירועי הקהילה השונים. אנחנו עסק חדש, צעיר ומודרני ואני חושב שזה מתיישב עם העקרונות הללו". >> להטבה
יקיניקו טנקה – ארוחות אינטימיות לזוגות גאים
גם מסעדת הגריל היפנית בהרצליה מפרגנת לקהילה הגאה. המסעדה, המונהגת על ידי השף עופר חרמוני, מתמחה במאכלים הנעשים על יקיניקו - גריל יפני מסורתי עליו נהוג לצלות סוגים שונים של בשר, דגים ופירות ים.
במהלך חודש הגאווה מציעה המסעדה מבצע מיוחד בו היא מזמינה זוגות גאים ליהנות מארוחה זוגית באחד מתאי האירוח האינטימיים של המסעדה ולקבל קינוח סאקורה ורוד במתנה.
בנציון לדרפיין, אחד העובדים במסעדה מספר למאקו גאווה כי הוא גאה מאד לעבוד במסעדה שמכריזה בגאון שהיא תומכת בקהילה הגאה. "הרבה עסקים מוכנים 'לסבול' נוכחות של גאים, אבל מעטים המקומות שבהם אפשר להרגיש כל כך פתוח כמו במסעדה שאני עובד בה וזה מחמם את הלב לראות שהם מרימים את דגל הגאווה בגאון ומפרסמים זאת".
COLOR CLUB – לצבוע את היום בצבעי גאווה
אין ספק שאחד מסימני ההיכר של הקהילה שלנו הוא הצבעוניות שבאה לידי ביטוי בכל מקום, החל מצבעי הדגל ועד לאופיים של חברי הקהילה.
חברת COLOR CLUB מאמצת את הצבעוניות הזו ומשיקה קולקציית לק חדשה בשם COLOR CLUB PRIDE. הקולקציה כוללת ששה בקבוקני לק בצבעי דגל הגאווה ומשווקת תחת הסלוגן: Live Your Life In Color.
"קולור קלאב הייתה הראשונה שהתחייבה לקהילה הגאה והשיקה פריט גאה באופן תדיר מדי שנה לקראת אירוע הגאווה", אמרה הרייט רוז, מבעלות המותג.
ואכן אין זו הפעם הראשונה שהחברה מוציאה סדרת לקים מיוחדת לקראת חגיגות הגאווה. מדי שנה משתנים הצבעים ברמת חוזק הפיגמנט. אם היינו במצב רוח פילוסופי היינו אומרים שהם מתחזקים ככל שמתחזקת הנראות שלנו כקהילה. אבל אנחנו לא, אז רק נגיד שגם השנה הצבעים בהחלט משקפים את הססגוניות של הקהילה.
China Glaze - לק נגד הומופוביה
מותג הלק האמריקאי צ'יינה גלייז, הידוע במעורבותו החברתית בנושאים מגוונים בהם קידום אג'נדה ירוקה הפועלת לקידום נושאי איכות הסביבה, העלאת המודעות לחקר הסרטן לסוגיו השונים ועוד, ממשיך להתגייס לקידום מעמדה של הקהילה הלהט"ב וכדומה.
"השנה בחר המותג סמוך לציון אירועי הגאווה העולמיים להשיק קמפיין תומך מודעות בדמות אקסטרווגנטית אשר ציפורניה ושפתיה מעוטרות בצבעונות ססגונית ונוכחות בהתאמה מלאה לצבעי הדגל הרשמי של הקהילה הגאה כמו מבקשת להביע מחאתה הנחרצת כנגד גילויי הומופוביה", נמסר מטעם הרשת. "השפתיים מייצגות את חופש הביטוי והזכות הלגיטימית של כל אדם ואדם להביע דעתו ועמדתו, הציפורניים מסמלות את מאבקה של הקהילה על שמירת זכויותיה הבסיסיות".
הקמפיין עומד לרשותם של 84 נציגויות צ'יינה גלייז ברחבי העולם, ובמקביל מוצעת פלטת גוונים תואמי הדגל למכירה בכל מדינה ומדינה.
מחיר: 39 שקל, בסניפי רשת "נייל סטודיו" ובמכונים המקצועיים ברחבי הארץ.
אתר דראגסטור: בית מרקחת שווה לכולם
שבוע הגאווה בפתח ובאתר דראגסטור מבית שור טבנצ'יק, החליטו להצטרף לחגיגות: 30% אחוז הנחה למוצרי אהבה לגבר ומוצרים מסדרת DERMUD לנשים. ההנחה תתקיים במהלך כל שבוע הגאווה, בתאריכים 2-7 ליוני.
בנוסף להנחה, תינתן מתנה לכל מי שיקליד בסיום הקנייה את הקוד: WAAE (We Are All Equal), אשר פירושו בעברית: כולנו שווים, יקבל במתנה סט " My Gift" המכיל ג'ל רחצה מינראלי ותחליב גוף.
"היוזמה באה בכדי להביע תמיכה בקהילה הגאה אשר רבים מהם הינם לקוחות קבועים של בית המרקחת", נמסר מטעם בית המרקחת. המטרה של שבוע הגאווה בכלל, והמבצע בפרט הינו להעביר מסר שכולנו שווים. "אנחנו מקווים שלא רחוק היום בו לא יהיה עוד צורך בשבוע הגאווה משום שלא תהיה כל הפרדה וחברי הקהילה הגאה יקבלו את זכויותיהם המלאות כמו כל אחד אחר", נמסר מטעם בית מרקחת שור טבצ'ניק.
מעבר לכך, תלה בית המרקחת דגל ענק של גאווה, המכסה את כל החנות כאות הזדהות. כבוד.
רשת ג'נטלמן: זיפו גאווה ברשת ג'נטלמן.
גם רשת ג'נטלמן לא מקפחת את הגברים הגאים, ומציעה החל מהחודש בחנויות הסניפים מצת זיפו צבוע בצבעי הקשת. מחיר המצת 189 ₪.
ולסיום – טיזר בצבעי הגאווה
גם קבוצת מילק, יוזמת ומארגנת חודש הכלכלה הוורודה שהתקיים בפברואר השנה, פועלת במרץ יחד עם עסקים שונים המעוניינים להעניק הטבות לחברי הקהילה. חברי הקבוצה מבטיחים לנו ממש בקרוב יוזמה חדשה שתערב מאות מסעדות ובתי קפה. אנחנו מחכים.
אם אתם מכירים עסקים נוספים המעניקים הטבות לקהילה, אתם מוזמנים לפרגן גם ולשתף אותנו כאן. זה טוב ללב וגם לעור הפנים. חג גאווה שמח.