המרכז הגאה גן מאיר ת"א מארח הבוקר את אירוע סיום לימודי קורס הפרסום של המחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה.
באירוע מוצגות עבודות הסיום של תלמידי שנה ד', העוסקות בבית דרור – בית זמני לנוער להט"בי שנפלטו מבתיהם בשל האוריינטציה המינית ו/או המגדרית שלהם.
הפעם התבקשו התלמידים לייצר קמפיין לבית דרור, הפונה בראש ובראשונה לבני נוער המתמודדים עם הגילוי והקבלה של נטייתם המינית או זהותם המגדרית, ועם אי קבלתה מצד משפחתם והסביבה. קהלי יעד משניים אליהם פונה הקמפיין הם בני נוער סטרייטים מהם הוא מבקש ללמוד לקבל את חבריהם השונים מהם, וכן מבוגרים - הורים, שכנים ומורים, הנדרשים להבין כי האכזבה של ההורה מנטייתו או זהותו של ילדו היא הבעיה של ההורה ולא של הילד או הילדה.
אביב זומר ושרון צ'יני:
"שימוש בקלישאות טיפוסיות שסטרייטים אומרים להומואים, לסביות וטרנסים, והפיכתן כנגד הסטרייטים, כדי להמחיש את האבסורד שבהן ולחנך אותם לפתיחות".
אלעד מזרחי ולנה מיסיורה:
לקחנו כינויי גנאי פוגעניים כלפי הומואים, לסביות וטרנסג'נדרים 'והפכנו אותם' נגד הלועגים. זהו קמפיין אנטי-סטיגמה שנועד לעודד בני נוער להט"בים המתמודדים עם לעג וחוסר קבלה".

מעיין מעוז ודורין לביא:
"בגלל ההתמודדות שעומדת בפניהם, בני הנוער הלהט"בים הם גיבורים - כמו גיבורי אגדות הילדים".
נעמי קובץ ורוית בן עמי:
"קמפיין קליל והומוריסטי המעמיד במקומן הראוי את 'הבעיות האמיתיות' של בני נוער - כמו חצ'קונים, חתימת שפם, ריב עם אחים - שהן הבעיות הלגיטימיות שצריכות להעסיק בני נוער, ולא התמודדות עם אי קבלת הנטייה המינית".
"אפשר ללמוד פרסום בכל מיני צורות", מסבירים במרכז האקדמי ויצו חיפה, "אנו מקפידים בכל שנה לקיים פרויקטים חברתיים על מנת לאפשר לסטודנטים לעבוד מול גופים אמיתיים ולתרגל את הידע המקצועי שלהם. בסיום כל קורס מתגייסים תלמידי הפרסום במחלקה לתקשורת חזותית ומייצרים קמפיין עבור ארגון או עמותה חברתית. ובכך גם תומכים בארגון ומעניקים לו זווית ראייה רעננה, וגם מתרגלים עבודה מול לקוח. תלמידי המרכז האקדמי ויצו חיפה מקבלים תעודת הוראה בסיום הלימודים, כך שעבודות הגמר הן צעד חינוכי המעביר מסר חברתי עימו יוצאים הבוגרים לחיים".
עבודות הגמר שיוצגו במרכז הגאה ייבחנו, והעבודות העבודות הנבחרות יועלו לאינטרנט כקמפיין דיגיטלי לבית דרור.