>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
על חטיפי אנרגיה תשלמו אצלם 7 שקלים פחות, בקניית סוכרלוז ייחסכו לכם 5 שקלים; קווקר יעלה לכם 4 שקלים פחות ונייר טואלט ישאיר לכם בארנק 6 ₪: רשת הסופרמרקטים "ויקטורי" פותחת את חודש הכלכלה הוורודה, ומציעה לקהילה הגאה הטבות והנחות על מוצרים רבים במהלך חודש פברואר.
זוהי החברה הראשונה המצטרפת לקמפיין Pink Your Shekels של יזמים ואנשי מפתח בקהילה הגאה, שמבקשים להעלות את קרנה של כוחה הכלכלי של הקהילה.
"נשמח לראות את חברי הקהילה ממשים את ההטבות"
"רשת ויקטורי שמחה לקחת חלק בפעילות חודש הכלכלה הוורודה ולתרום את חלקה", מסרה שרית ביאלה, מנהלת השיווק ברשת. "כרשת ארצית בעלת שני סניפים מרכזיים בתל אביב, אנו רואים בקהילה הגאה כוח כלכלי דומיננטי בעיר ושמחים לחבק אותה. הרשת חרטה על דגלה לסייע ולתמוך בכל דרך אפשרית ולהוות גורם משמעותי בשוק הצרכנות בישראל. ההטבות שאנו מציעים יוצעו לאורך כל חודש פברואר ונשמח לראות את חברי הקהילה מממשים אותן".
שי רוקח, בין יוזמי הפרויקט, מסר כי מדובר בסנונית הראשונה שמכירה בכוח הוורוד. "רשת ויקטורי פתחה בגאווה את המבצעים של חודש הכלכלה הוורודה, ובקרוב יצטרפו רשתות נוספות".
"חודש הכלכלה הוורודה" הוא יוזמה חדשה של בעלי עסקים ויזמים פעילים בתחום הקהילה הגאה, בהם שי רוקח מבעלי האוויטה, קובו סקרבניק גיטלמן ואליצור ליאון וסמי דדון, בעל בית קפה-ביסטרו "ג'ודה".
"המטרה היא לעודד צריכה בעסקים גאים ובעסקים תומכי קהילה, ולעודד פרגון לאותם העסקים", אמרו החברים ל-mako גאווה. "בהמשך יושק מועדון הצרכנות של "מילק גרופ", בשיתוף mako גאווה. בימים אלה יוצאים חבריו בקמפיין מודעות אשר שם לעצמו כמטרה "להעצים את הקהילה, את בעלי העסקים הגאים ולתרגם את הכוח הקהילתי לכוח כלכלי".
כרטיסי ניתן להשיג במרכז הגאה, באוויטה, בביסטרו-בר ג'ודה, בביף ובקרוב בעסקים נוספים בתל אביב.