התערבות בין צמד מנחי הטלוויזיה ג'ונאס ואן גיל וג'יימס קוק מבלגיה הובילה אותם לפרסם בפייסבוק, שאם עמוד הפייסבוק שלהם יגיע ל-200,000 לייקים, השניים יתחתנו.
הלייקים לא הפסיקו להגיע והצמד הלכו לקנות טבעות. לטבעות הוסיפו ז'קטים תואמים עם הכיתוב J&J (ג'ונס וג'יימס) בנצנצים. הם נישאו זה לזה במועדון הלילה "קרה", החליפו נדרים וטבעות ופרסו עוגת ענק. האורחים נתבקשו לקנות כרטיס כניסה ב-12 יורו, וסך ההכנסות נתרם לצדקה.
אין לדעת אם הנישואים בין השניים יחזיקו, כי המטרה המקורית של הקמפיין הפרסומי הייתה לגייס כסף לצדקה. כדי לגרום לנישואים המפוברקים האלה להיראות אפילו יותר אותנטיים, הם הכינו וידאו חתונה בסגנון לואו טק משפחתי.