מותג חדש להלבשה תחתונה פצח בקמפיין אינקלוסיבי, בכיכובם של גברים גאים בכל מידה ומבנה גוף. המותג הבריטי שנקרא Surg פרסם לראשונה בתחילת החודש את הקמפיין שלו. לפרזנטור הראשי בחרו את אוסטין ארמקוסט, דוגמן אמריקאי שעלה לתהילה כשהשתתף בתכנית "האח הגדול". ארמקוסט מוכר גם בתור האקס של מעצב העל מארק ג'ייקובס, ובשנה שעברה יצא מהארון בראיון כא-מיני.

הבחירה בארמקוסט להיות דוגמן תחתונים אינה יוצאת מגדר הרגיל, כפי שניתן לראות בתמונות, אבל המותג התעקש לחרוג מהנורמה המוכרת לדוגמני תחתונים, וללהק גברים שלאו דווקא דואגים למסת השריר שלהם. לקמפיין הייחודי לוהקו בין השאר גברים מבוגרים, גברים כבדי משקל וגם גברים טרנסג'נדרים.

בוקר טוב לפרזנטור:

בהצהרה מדוברות המותג נכתב כי ארגון הבריאות הבריטי, "מצא שמספר הגברים המגיעים לאשפוז בשל הפרעות אכילה עלה ב-70% במהלך שש השנים האחרונות, ומספר הגברים בתהליך שיקומי בשנתיים האחרונות עלה ב-40%. כמותג תחתונים אנו לא רוצים להוסיף וללחוץ על גברים להראות בצורה מסוימת. זה די רגיל בחברה לדבר על בעיות בדימוי הגוף אצל נשים, אבל נדמה ששכחנו את הגברים ואנחנו מקווים שנוכל לשנות את זה".

ארמקוסט, שלקח חלק גם בהקמת המותג, מספר על התהליך: "ישבנו לעבוד על עיצוב הסדרה לפני יותר משנה, וכבר מהיום הראשון הוחלט שהמותג יהיה מותג אינקלוסיבי. אנחנו לא רוצים שאף אחד ירגיש מנוכר. גברים שריריים, רזים או גדולים, אנחנו רוצים שכולם ירגישו סקסיים ובטוחים בגוף שלהם כשהם לובשים את המותג שלנו".

>> במיטה עם מדונה: 16 בני ובנות הזוג של מלכת הפופ

>> דקלה התחתנה עם בחירת ליבה אלין - גם בלי אביה

>> מטופל PrEP הגיע למיון באיכילוב - וגילה שהוא נשא HIV

כשנשאל איך היה מתאר את קו הליהוק של הדוגמנים, אמר ארמקוסט שמבחינתו זהו "ייצוג של גברים שבשגרה".