>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
מעצבת אופנה טרנסג'נדרית הקימה מותג הלבשה תחתונה לנשים טרנסג'נדריות שיתאים לצרכים הייחודיים של אוכלוסיה זו. סי לאוז מניו יורק סיפרה לדיילי מייל, כי החלטתה להיכנס לתחום עם המותג Chrysalis הגיעה לאחר שחוותה בעצמה תסכול נוכח היעדר מענה ראוי לה ולחברותיה בשוק התחתונים והחזיות. כל העיצובים החדשים קיימים בחמישה צבעים שונים, ובקרוב תעלה לאוויר חנות וירטואלית.
"רוצה לשנות את הייצוג הסטריאוטיפי"
"מניסיון אישי, לא מצאתי הלבשה תחתונה שתתאים לגופי", אמרה לאוז. "יש חפצים שונים למלכות דראג ולאלה שאוהבים להתלבש בבגדי נשים, אבל כולם פוגעניים מבחינה מינית. רציתי מוצר שיחגוג את מי שאנחנו, שיעזור לנו להרגיש יפות אבל שיהיה שימושי. אני רוצה לשנות את הייצוג הסטריאוטיפי המוטה והלא אנושי שאנו סובלות כקבוצה וכקהילה", הוסיפה.
מחקרים שונים מצביעים על כך שכאחוז אחד מהאוכלוסייה נמנה על הקהילה הטרנסג'נדרית – אם מדובר בנשים בגוף זכרי או גברים בגוף נקבי. הדיילי מייל מוסיף, כי מחקר שבוצע בשנת 2011 באוניברסיטת קליפורניה מצביע על כך ש-700,000 אנשים טרנסג'נדרים חיים בארה"ב.
בסרטון הפרסומת של המותג החדש מככבת הדוגמנית התאילנדית פיטשה, שמספרת על הקשייםש חוותה בדרך להשלמה עם מיש היא. "לפני השינוי, לא האמנתי שיהיה לי האומץ לעשות זאת. האמנתי לאנשים שאמרו לי שאני לעולם לא אהיה יפה ושלא אהיה האישה שהרגשתי שהנני. הייתי צריכה להסתכל בתוכי בחיפוש אחר האומץ. לאחר מכן, לא יכולתי לראות דבר מבלי להיות אני. מציאת עצמך לא אומרת שאתה הלכת לאיבוד".