חודש הגאווה עדיין לא התחיל באופן רשמי, אבל הגאווה הישראלית כבר כובשת את העולם עם נציגות ישראלית ברשימת 30 הגיי אייקון המובילים בעולם. במסגרת חגיגות 30 שנה לצאת המגזין הגייז האנגלי Gay Times (GT), פורסמה רשימת 30 הגיי אייקון המשפיעים ביותר על תרבות הגייז, כאשר לצד ג'ורג' מייקל, אלטון ג'ון, קורטני לאב ודבי הארי ("בלונדי"), מככבת לא אחרת מאשר הדיווה הישראלית דנה אינטרנשיונל.
"בחודש מאי 1998, חזינו בעלייתה של מגה דיווה חדשה. כמנצחת הגדולה של האירוויזיון באותה השנה, הבטיחה דנה את מקומה לא רק כסמל אירוויזיוני, אלא גם כגיבורה להט"בית", הסביר המגזין את בחירתו בדנה.
לפני כחודש פנה המגזין אל שי כרם, המפיק ומנהלה האישי של דנה, בבקשה לראיין את דנה למגזין החגיגי שיצא בחודש מאי. בעקבות הסכמתה נשלח כתב לארץ על מנת לבצע את הראיון. הראיון פורסם בגיליון המיוחד של המגזין גיי טיימס, שנחשב לאחד מעיתוני הגייז הותיקים והגדולים באנגליה.
בראיון התייחסה דנה לבחירתה כגיי אייקון ואמרה: "אם אחרי הופעה טובה אני מרגישה את האהבה של הקהל, אני מתחילה לחשוב שאולי אצבע אלוהים נגעה בי וגרמה לי לשיר ולשמח אנשים. ואז אני מגיעה הביתה, מורידה את האיפור, מחבקת את הכלב שלי וחוזרת למציאות ומבינה שכל הזמרים הם אנשים רגילים... להיות אייקון יגרום לי להרגיש אחריות גדולה לכל דבר בחיי, ואני רוצה להרגיש כמו ציפור חופשיה".
דנה, שנחשפה לעולם דרך זכייתה המדוברת באירוויזיון, הסבירה כי "הזכייה באירויזיון היא כמו פנסיה, עד היום מדינות שמכבדות את התחרות מזמינות אותי להופעות ותכניות טלוויזיה. יחד עם זאת אני מודה לאלוהים שאני עדיין יכולה לעשות גם דברים אחרים כמו להתפתח בטלוויזיה ולהוציא תקליטים".
דנה גם סיפרה כי עשתה את התכנית ישנן בנות בעיקר בשביל הכסף, וכי היא אישית הייתה מעדיפה שהמתחרים יהיו בנים. "היה קשה מאד להתמודד עם כל כך הרבה בנות וכל כך הרבה הורמונים. היה הרבה יותר מעניין אם המתחרים היו בנים".
עוד חשפה דנה כי האלבום החדש שלה שיצא הקיץ הולך להפתיע עם דנה חדשה, שפחות מכוונת לרדיו ומוציאה שירים כדי שיאהבו אותה, אלא יותר עושה מה שהיא אוהבת.
דנה מסכמת שהיא עייפה מלהיות דיווה, ומחפשת ריגושים חדשים בחיים. "נתתי עשרים שנה מהקריירה שלי בהן עשיתי את מה שאמרו לי לעשות, עכשיו אני רוצה יותר חופש, לעשות את מה שאני רוצה מתי שאני רוצה".
המגזין Gay Times הוא מגזין גברים בריטי הפונה לקהל הומואים וביסקסואלים ונחשב למוביל בבריטניה. הגיליון הראשון של המגזין תחת שמו הנוכחי יצא בשנת 1984, לאחר שפעל עשר שנים קודם לכן תחת השם HIM. המגזין מסקר חדשות, אומנות גברית וטורי ייעוץ וחלק התרבות שלו עוסק במוזיקה, קולנוע, ספרות, אוכל ואינטרנט.
בשנת 2008 יצא המגזין בקמפיין מודעות שנועדו למכור "הומוסקסואליות" ולגייס הומואים חדשים לשורות הקהילה, כתגובה לטענות של קבוצות שמרניות בבריטניה כי הומואים מנסים להפיץ את הנטיות שלהם. ההפקה השנויה במחלוקת היוותה השראה להפקה דומה של טיים אאוט הישראלי שנה לאחר מכן.
עוד ב-mako גאווה: