השחיין, הדוגמן ומעצב האופנה האמריקאי ג'ק מק'נרות', משתף פעולה עם הרשת החברתית Moovz לקראת יום האיידס הבינלאומי בקמפיין מעורר מחלוקת הקורא לגברים להעלות לרשתות החברתיות סלפי שלהם באמבטיה.
מטרת 'אתגר האמבטיה', היוצא לקראת יום האיידס הבינלאומי המצוין ב-1 בדצמבר, היא לגייס כסף עבור ארגון Housing Works, עמותה ניו יורקית ששמה לה למטרה לעצור את מגפת האיידס ואת תופעת חסרי הבית עד לשנת 2030.
כמו כן, הקמפיין נלחם בדרך מקורית בסטיגמה הנובעת מהשימוש במונח "האם אתה נקי?", שאלה הנפוצה בין גייז כדי להבין האם האחר נשא HIV.
"השימוש במילה 'נקי' הנפוצה במיוחד בתרבות הגאה כדי לתאר אדם כשלילי ל-HIV, מרמז באופן עקיף על כך שאנשים החיים עם HIV הם איכשהו 'מלוכלכים'", הסביר מק'נרות', שהתחרה בעונה הרביעית של פרויקט מסלול האמריקאית, והיה נשא ה-HIV הגלוי הראשון בהיסטוריה של התכנית, "חשבתי שסלפי מקלחת יהיה דרך מהנה שכל אחד יוכל להראות בקלות את תמיכתו למציאת תרופה באמצעות המדיה החברתית ועל ידי השימוש בהאשטאג weareALLclean".
אל צילומי הסלפי מצורף הלינק לעמוד התרומות של הקמפיין, המתכנן לגייס סכום של מיליון דולר לטובת המאבק באיידס.
על מנת להפוך את הרעיון לוויראלי, הוחלט לשלב בסלפי גם אתגר, וכל מי שמעלה תמונה מוזמן לאתגר שלושה חברים נוספים להשתתף ולתרום לפרויקט גם כן.
רוצים להשתתף באתגר?
1. צלמו סלפי שלכם במקלחת (ללא עירום מפורש)
2. פרסמו את התמונה ברשתות החברתיות עם ההאשטאג #weareALLclean
3. אתגרו 3 או יותר אנשים אחרים להשתתף
4. תרמו תרומה קטנה למלחמה באיידס, אם אתם מסוגלים.