יצרנית הבירה האמריקאית אנהאוזר-בוש, אחת הספונסריות הגדולות ביותר של אירועי הגאווה של סן פרנסיסקו לשנת 2025, הודיעה כי היא מצטרפת לשורת חברות נוספות שעוצרות את מתן החסות לחגיגות, מה שמותיר את מארגני האירוע במשבר כלכלי חריף.
בכך, אנהאוזר-בוש הצטרפה לחברת היין "לה קרמה", יצרנית הבירה "גינס" וחברת התקשורת "קומקאסט" - כולן ביטלו את מתן החסות לאירועי הגאווה בסן פרנסיסקו בטענה ל"מחסור בתקציב". עם זאת, מנכ"לית "סן פרנסיסקו פרייד", סוזן פורד, אמרה ל"סן פרנסיסקו גייט" כי זה "מאוד לא שגרתי" שמספר נותני חסות ותיקים נסוגים לפתע מתמיכתם באירועים, מבלי לנהל קודם לכן שיחות עם מארגני האירוע.
"אני מפרשת את זה בתור חברות שהחליטו שזה לא הזמן הנכון לתת חסות לאירועי גאווה", אמרה פורד. "אני חושבת שבאווירה הפוליטית הנוכחית הן רואות בכך החלטה מסוכנת. אבל זו רק השערה שלי. אני מאמינה כי לנותן חסות לטווח ארוך שפתאום מחליט שלא לתמוך בזה - זו תגובה ישירה לזהות שלנו".
חברת אנהאוזר-בוש ספגה מכה כלכלית קשה בשנת 2023 בעקבות חרם צרכנים שמרנים, שהתעורר בעקבות שיתוף פעולה עם כוכבת הרשת הטרנסג'נדרית דילן מולבני. סרטון בן 50 שניות שבו הציגה מולבני פחית בירה "באד לייט" עם פניה מוטבעים עליה עוררו זעם בקרב צרכנים שמרנים, שיצאו בחרם. פוליטיקאים רפובליקנים האשימו ללא בסיס את מולבני בטענות שווא על פגיעה בילדים, ואף טענו כי הסרטון שפרסמה מסכן את מאזן הכוחות העולמי.
שיתוף הפעולה עם מולבני הוביל את החברה להפסדים המוערכים ביותר ממיליארד דולר והדיח את חברת אנהאוזר-בוש, שמייצרת את הבירה, ממעמד מותג הבירה הנמכר ביותר במדינה. אנהאוזר-בוש ניתקה קשר עם מולבני בעקבות כך, ומאוחר יותר מולבני אמרה כי החברה לא יצרה איתה קשר כדי להציע לה תמיכה כלשהי או סיוע עם המתקפה הקשה שספגה ברשת.
מגיבים ברשת ציינו כי החברה תרמה סכומי כסף גדולים לפוליטיקאים אנטי-להט"ביים, ובתגובה כמה ברים גאים בארצות הברית הפסיקו להגיש את הבירה "באד לייט", שהייתה אז הבירה הפופולרית ביותר בארצות הברית.. מושל קולורדו הגאה, ג'ארד פוליס, הכריז על חרם אישי לכל החיים על המותג, וארגון זכויות האדם HRC הסיר את החברה מרשימת הדירוג העליונה של המדד לשוויון תאגידי, המדרג את הכללת הקהילה הגאה בתרבות הארגונית של חברות שונות.
חברת אנהאוזר-בוש ספגה מכה קשה מימין ומשמאל בעקבות שיתוף הפעולה עם מולבני, ואילו כוכבת הרשת לקחה בעקבות התקרית הפסקה ארוכה מהרשתות החברתיות, בשל המכה הנפשית שספגה בעקבות התקרית. שני מנהלי שיווק שעבדו על השותפות עם מולבני הושעו מתפקידם, והימין הקיצוני הכריז על ניצחון לאחר שמנכ"ל החברה הבטיח כי לא יתבטא יותר בנושאים "שנויים במחלוקת".
עוד לפני ביטול החסות של אנהאוזר-בוש, מנכ"לית "סן פרנסיסקו פרייד" הודיעה כי היא תפסיק את שיתוף הפעולה עם חברת "מטא", חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם, לאחר שזו צמצמה את הפיקוח שלה על התוכן וביטלה את יוזמות הגיוון, השוויון וההכלה (DEI) שלה בהתאם לצווים הנשיאותיים של טראמפ. פורד ציינה כי הארגון שלה ישעה את היחסים עם החברות שהערכים שלהן אינם עולים בקנה אחד עם אלו של "סן פרנסיסקו פרייד".
פורד הדגישה כי לארגון "אין ברירה" אלא להמשיך לקיים את האירוע, למרות אובדן המימון. "יותר מדי אנשים תלויים בנו. אנחנו נמצא דרך להשיג את הכספים", היא אמרה והוסיפה כי כעת קיים פער של כ-300,000 דולר. מארגני האירוע פועלים כעת לגיוס תרומות מדלת לדלת, מעודדים מקומיים לתרום ומבקשים מתומכים לרכוש כרטיסים למסיבת הגאווה בבית העירייה ולמקומות ביציע המצעד. עוד הוסיפה פורד כי היא מקווה שהאירוע השנה יהיה הגדול ביותר עד כה, וכי תורמים עשירים יסייעו להגשמת היעד הזה. "אני רוצה לומר לכולם – אם אתם מרגישים חסרי אונים ואין לכם דרך לעמוד מול מה שקורה לקהילת הלהט"ב כרגע – זו ההזדמנות שלכם".