אתר האינטרנט של קבוצת "לוגו", שמתמחה בשיווק ויצירת תכנים לקהילה הגאה, האמריקאית דירג את 25 החברות הידידותיות ביותר לקהילה הלהט"בית. "לוגו" התבססו על המדדים שנקבעו על ידי הקמפיין לזכויות האזרח, אחד הארגונים האמריקאים הגדולים ביותר בתחום החתירה לשוויון להט"בי. המדדים כללו, בין השאר, קמפיינים פרסומיים שפונים ומציגים אוכלוסיות להט"ביות, נראוּת להט"בית במדיה החברתית, תמיכה פומבית במדיניות שוויונית, שילוב להט"בים בתפקידים בכירים ותפקידי דוברות, וכן תרומה ומתן חסויות לארגונים ואירועים.
במקום הראשון דורגה, שלא לגמרי במפתיע, ענקית האינטרנט גוגל, בהתייחסות מיוחדת ליוטיוב שבבעלותה. החברה זכתה לשבחים על קמפיין Show your pride. Share your love, שעלה ביוטיוב לרגל הפיכת הנישואין הגאים לחוקיים ברחבי ארה"ב. כמו כן צוינה לחיוב התמונה הבאה, גם היא לרגל לגליזציית הנישואין בארה"ב, מחשבון הטוויטר הרשמי של גוגל מאפּס:
Yes. #LoveWins pic.twitter.com/sNcYs5iv7X
— Google Maps (@googlemaps) יוני 26, 2015
בין החברות הנוספות שדורגו במצעד תאגיד הקוסמטיקה ג'ונסון אנד ג'ונסון, מלונות הילטון, פרוקטר אנד גמבל (חברת האם של ג'ילט, סוללות דורסל וחיתולי פמפרס) וקוקה קולה.
היו מי שהעירו שכמובן שתאגידי הענק שנמנו יכולים "להרשות לעצמם" מחויבות קהילתית, והזכירו ששוויון מתחיל כבר בעסקים מקומיים קטנים. לגוגל, שבטח קוראים ומארכבים כל מילה פה: אנחנו בעדכם, תודה על הכל! ולחברות הישראליות: יאללה, תרימו את הכפפה! אנחנו מחכים כבר ליום שתנובה תוציא מהדורת גאווה של מילקי.