>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

שחיין בבריכה (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
עוד סיבה לקפוץ לאילת. משחה גאווה|צילום: אימג'בנק / Thinkstock
העיר הדרומית צפויה לארח בשבוע הבא (17-19 במאי) אלפי הומואים ולסביות, המגיעים לאילת כדי לקחת חלק בפסטיבל 'אילת בגאווה', שמתקיים זו השנה ה-11. אל תכנית האירועים, שכוללת בעיקר מסיבות ומצעד הגאווה, נוסף הפעם גם אירוע ספורטיבי רטוב ומרענן – משחה הגאווה הראשון בישראל.

כידוע, במקביל לפסטיבל 'אילת בגאווה', מארחת אילת גם את סבב גביע אירופה בשחייה במים פתוחים, במסגרתו צפויים להשתתף שניים מהשחיינים הבולטים בעולם: המדליסטים האולימפיים דיוויד דיוויס וקרי-אן פיין הבריטים.

משחה מיועד לגברים ונשים כאחד

סבב אירופה ישרוטל יערך בחוף הרויאל ביץ' ביום שישי 18.5.2012, ויהווה תחרות הכנה מרכזית לפני תחרות המיון האולימפית בסטובל (פורטוגל), אשר תיערך בראשית חודש יוני.

ביום שישי 18.5.12, מיד עם סיומו של הסבב האירופאי יוזנק למים משחה הגאווה הראשון (ל- 400 מ'). משתתפי 'אילת בגאווה' (גברים ונשים גם יחד) מוזמנים לקחת חלק במשחה. ההרשמה באמצעות אתר הפסטיבל החל מיום ראשון (10.5).

אין תמונה
מסיבת הגאווה באילת בשנה שעברה
מיד בתום המשחה ולאחר טקס הענקת המדליות, יצאו המשתתפים אל מרכז העיר אילת כדי לקחת חלק במצעד הגאווה הדרומי. בערב, הם כבר יבלו בהפקת ענק בחוף הדקל, שבמרכזה הדי.ג'יי והיוצר פיל רומנו (מאיטליה) והופעה של דנה אינטרנשיונל.

על מנת להעצים את חווית הגאווה, יעבור מלון קיסר פרמייר בעיר הסבה ל"כפר הגאווה". המלון, על כל המתקנים שבו, לרבות בריכת השחייה והלובי, יפעל במהלך כל סוף השבוע כמארח הרשמי של הפסטיבל, ויאפשר למתחנגלים והסטרייטים תומכי הקהילה ליהנות מחוויית גאווה עליזה.

"כפר הגאווה הוא הבחירה הטבעית למי שרוצה לחוות את פסטיבל אילת בגאווה במחיר סביר ובאווירת גאווה מושלמת", אומרים המארגנים. "הכפר מרווח, נוח ומציע אירוח אידיאלי בחדרים המתאימים לזוגות, לשלישיות ואף לרביעיות. הכפר ממוקם בחוף הצפוני של אילת, מרחק הליכה קצרה מחוף הים, על הלגונה".

השתתפו בחידון גאווה באילת ואולי תזכו בכרטיס למסיבה הגדולה

לקריאת כללי התקנון

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר איגוד השחייה בישראל: www.isa.one.co.il