לחלקנו, ספורט זו דרך נפלאה לתעל רגשות תסכול וחולשה, אבל מה קורה שהספורט אינו אלא כיסוי למצב בעייתי הרבה יותר? אלוף הקרוספיט אלק סמית יצא מהארון בסרטון מרגש שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. "אני יודע שהפוסט הזה לא קשור לכושר גופני", פותח סמית את דבריו, "אבל יש לי משהו על הלב שרציתי לספר לכם כבר תקופה. נראה לי שאני מוכן להגיד את זה. אז... אני הומו, ואני במקום בחיי בו אני בסדר עם זה".

כמשתמע, למשך תקופה ארוכה בחייו סמית בן ה-26 לא היה "בסדר" עם נטייתו המינית. הוא לראשונה הבחין במשיכתו לגברים בגיל 12, ומעיד שמאז שנא את עצמו על זה. בתיכון הוא השתתף בכמה מסגרות ספורט במקביל, במטרה להיות עסוק מכדי לשים לב למה שהסתיר, "וזה הגיע למצב לא בריא".

זה לא קשור לפיטנס, אבל סמית מרגיש שהנוכחות שלו ברשת החברתית, לצד פוסטים בנושא כושר וטיולים, צריכה להיות מעט יותר אישית. אז הוא משתף: "מאז שהייתי ילד אמרתי לעצמי שבחיים לא אספר את זה לאף אחד, וכשאהיה גדול אפתור את זה".

"אני גדול היום, ועדיין מנסה להבין", הוא מוסיף, "אני עדיין לא יודע בדיוק מי אני וזה בסדר. זה בסדר לא לדעת מי אתה". שזה דבר אמיץ להצהיר בתור אושיית כושר.

המעבר לניו יורק פתח את אלק לאנשים שלא הכיר עד אז, ושאיפשרו לו לקבל ולאהוב את עצמו מעט יותר. "שלא ידחפו אתכם לספר לאף אחד דברים שאינכם חייבים לספר. החיים שלכם הם שלכם, ואתם לא צריכים לרצות אף אדם אחר. חכו לרגע, יש כאלה שלוקח להם כמה חודשים, ואחרים שלוקח להם 26 שנה. התרכזו בעצמכם". אלק זכה לתמיכה רבה מהמעריצים ומקולגות על הפוסט שלווה בכיתוב: "עשיתי בדיקת DNA, מתברר שאני הומו".

>> "התחתנו לבד, רק שנינו, מתחת לחופת הצימר"

>> "בפעם הראשונה שעשיתי סקס בגיל 16 נדבקתי ב-HIV"

צפו בסרטון היציאה מהארון המלא:

View this post on Instagram

Took a DNA test, turns out I’m gay

A post shared by Alec Smith (@alecsmith8) on