לפחות פעם אחת בשבוע הראפר הגאה נופל למתקפה של גורם שמרן כזה או אחר, והפעם מדובר בלורן ויצקה, לשעבר מועמדת לסנאט מטעם המפלגה הרפובליקנית ושדרנית, שנחשפה לציוץ של - שימו לב - הטלטאביז, ופחות התחברה בלשון המעטה. 

גם הטלטאביז התלהבו מאלבום הבכורה של ליל נאס אקס, שזכה לביקורות מאוד מפרגנות בעולם (גם כאן אצלנו), אז בתור מחווה לעטיפת היפהפיה של האלבום, הם פרסמו בעמוד הטוויטר תמונה משעשעת בהשראתה בצירוף בקשה לשיתוף פעולה באלבום הבא. ליל נאס, כמו תמיד, השתעשע עם המחשבה והגיב בציוץ בו חילק מראש את כל התפקידים בשיר: "אני וטינקי ווינקי נהיה על ההוק, דיפסי ופו על הפזמון וניתן ללה לה לשיר את בסיום". הבובות ענו בחזרה: "נתראה באולפן ההקלטות". 

הבדיחה הלא מזיקה הזו הסתובבה בטוויטר, אבל לא כולם עפו על שיתוף הפעולה המוזיקלי המדומיין הזה, ביניהן גם ויצקה, שבטוחה כי מדובר בעבודה של השטן בכבודו ובעצמו. "תמיד ידעתי שהטלטאביז הם שדים הומואים קטנים", כתבה ושיתפה את הציוץ, והצטרפה לשורת אנשים הקושרים בין הבובות ל"קידום אג'נדה להט"בית". 

ב-2019, אחד העוזרים של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, סבסטיאן גורקה, האשים את הטלטאביז בכך שהם האחראים העיקריים ל"כל עניין הטרנס הזה". עשרים שנה לפני כן, קצת אחרי שהתוכנית עלתה לראשונה ב-1997, האשים הכומר המנוח ג'רי פאלוול את התוכנית בכך שהיא שהיא "מקדמת הומוסקסואליות", בין היתר בגלל שטינקי ווינקי סגול ומחזיק תיק צד. 

אבל בזמן שכל ההומופובים מתפוצצים בגלל ההצלחה המטאורית של ליל נאס, הצליח הראפר הצעיר לגייס בעזרת אלבום הבכורה, "Montero", כ-100 אלף דולרים לצדקה. מאז יצא האלבום ביום שישי הוא הושמע מיליוני פעמים בשירותי הסטרימינג, אבל הרבה מעבר לתהילה ומוניטין, הראפר ביקש לתת בחזרה לקהילה.

ליל נאס (צילום: מתוך יוטיוב)
מתוך הקליפ "Montero"|צילום: מתוך יוטיוב

עוד לפני שיצא האלבום, במעמד הכרזת שמות השירים שיופיעו בו, צירף ליל נאס רשימה של 13 עמותות המוקדשות למאבק ב-HIV, חיסול הסטיגמה והגברת המודעות סביב הנושא. כל אחת מהעמותות הוצמדה לאחד השירים באלבום, בתקווה שהדבר יעודד את המעריצים לתרום. ותראו מה זה - זה אשכרה עבד. על פי הפרסום ב-TMZ, עמותת "Bros In Convo", המסייעת לגברים הומואים, ביסקסואלים וקווירים, זכתה לתרומות בגובה 33 אלף דולר, ואילו העמותה שהוצמדה לדואט עם מיילי סיירוס קיבלה תרומות בסך אלפי דולרים. עוד הוכחה שליל נאס הוא לא רק אמן מחונן, אלא גם איש שיווק גאון.