ג'ונתן ביילי משתמש ברשת החברתית כדי לקדם את העמותה הגאה שהקים, בעזרת חולצות עליהן מודפס הסלוגן Drink your milk ("תשתה את החלב שלך"). את החולצות השיק ביילי יחד עם עמותת Shameless ("חסר בושה") בשיתוף מותג האופנה Loewe, יחד עם הבטחה שחלק מהמכירות יועברו כתרומה לארגון הצדקה. 

החולצה עוצבו בהשראת המיני סדרה "שותפים למסע", עליה זכה ביילי בפרס אמי, והיא אזלה במהרה מהמחסנים. כעת המלאי התחדש וביילי ביקש לעדכן את העוקבים על כך עם סרטון שבו הוא מרווה את צמאונו. בסרטון נראה ביילי לוגם בקול רם כוס חלב, לפני שהוא בוהה במצלמה (ובנשמה שלנו) ומנגב את שפתיו עם היד. בסרטון נוסף, שפורסם בעמוד האינסטגרם של ביילי, הוא מביט למצלמה ואומר בטון רציני "שתה את החלב שלך".  

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎LOEWE‎‏ (@‏‎loewe‎‏)‎‏

הסרטונים המדוברים נועדו לעודד את הגולשים לרכוש את החולצה במחיר של 175 ליש"ט (כ-850 שקלים), וכאמור חלק מהרווחים הם תרומה לעמותה שהקים ביילי, שמבטיחה "לגייס מזומנים באמצעות שיתופי פעולה חוצי יבשות לטובת עמותות להט"ב בינלאומית". מטרת העמותה היא "ליצור עולם שבו כל אדם להט"ב יוכל לחיות באותנטיות, לאהוב בחופשות ולשגשג ללא אפליה, דיכוי או בושה". 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎The Shameless Fund‎‏ (@‏‎theshamelessfund‎‏)‎‏

הפוסט עלה רק לפני מספר שעות לאוויר, אבל כבר עקף את המיליון צפיות באינסטגרם לבדה. "אני צריך דקה", כתב אחד הגולשים אחרי צפייה בסרטון, ושנון אחר צייץ בטוויטר (או X): "לא היה לי 'ג'ונתן ביילי נאבק באוסטיאופורוזיס' בכרטיס הבינגו לשנת 2024, אבל הנה הוא". לרוויה.