הקמפיין החדש של חברת בזק, בכיכובה של מיכל הקטנה, נגנז - כך נודע ל-mako. לפני חודשיים נבחרה כוכבת הילדים להיות חלק מקמפיין תקשורתי של החברה, לקידום שירות חדש, כשלצדה נירו לוי, ליהיא גרינר, לאה שנירר, מושיק גלאמין והפרזנטור הוותיק גידי גוב.
"אי אפשר לשדר את זה בתקופה כזאת", מסביר גורם המעורה בפרטים בשיחה עם mako, "זה קמפיין מצחיק, שמח, ההיפך מהמצב שבו אנחנו נמצאים. לכן החליטו בחברה לגנוז". הקמפיין צולם בהובלת משרד הפרסום אדלר חומסקי, כולל גרסה מחודשת ל"שיר הפרחה" של עפרה חזה. הזכויות על השיר נמכרו לשימוש החברה בתמורה לסכום של 300 אלף שקל. וכעת, כאמור, מתברר כי הקמפיין לא יראה אור יום גם לאחר סיום המערכה.