פרסום ראשון: הדוגמנית בר רפאלי והשחקן האוסטרלי נייט בוזוליץ' ("יומני הערפד") משתפים פעולה פעם נוספת - ויובילו את הקמפיין החדש של חברת "קרולינה למקה", כך נודע ל-mako. רפאלי היא הפרזנטורית הקבועה של המותג, וגם אחת מבעליו.
רפאלי ובוזוליץ', שהצטרף אליה לאחר עזיבתו של אסי עזר את תפקיד הפרזנטור, יצלמו בפעם הראשונה קמפיין משותף מעבר לים - ויגיעו בקרוב לברלין. לפי גורמים המעורים בפרטים, במסגרת הקמפיין השניים צפויים לגלם סוכנים כפולים, כשבוזוליץ' משמש ה"מפעיל" של רפאלי. לאורך הקמפיין הדוגמנית צפויה לאתר זוגות משקפיים שונים ברחבי הבירה הגרמנית, בעוד שהשחקן האוסטרלי מרגל אחריה. מאז פרוץ המלחמה הפך בוזוליץ' לתומך בוטל של ישראל ברשתות החברתיות, וביום העצמאות האחרון אף נבחר להשיא משואה.