שבועות ספורים אחרי שהודיעה על העלאת מחירים ותוכנית התייעלות, חברת שטראוס מגייסת פרזנטורים חדשים. אחרי שהחברה בחרה בכוכבת "טהרן", ניב סולטן, לתפקיד הפרזנטורית של סלטי אחלה, החברה ממשיכה לגייס פרזנטורים שנחשבים ליקרים מאוד בתחום - הפעם למותג מילקי.
ל-mako נודע שבחברה בחרו לקמפיין בגיה באר גורביץ' ובאילן פלד. השניים יובילו את הקמפיין, שנחשב לאחד הנחשקים בתחום. את הקמפיין הובילו בעבר סטטיק ובן אל, כשבעבר הרחוק ביותר הובילו אותו אקי אבני וסנדי בר, מה שהוליד את אחת הפרסומות הזכורות ביותר של המותג.
כזכור, לפני שבועיים ענקית המזון שטראוס הודיעה על אישור תוכנית התייעלות ארגונית הכוללת העלאת מחירים ברבע ממוצריה. לפי פרסומים בתקשורת, בחברה מתכוונים לפטר כ-150 עובדים ולעלות מחירים בשיעור ממוצע של 1.7%.