פרסום ראשון - חילופים בקמפיין חברת טורנדו: אחרי כ-7 שנים, תביעה בין הצדדים ופשרה, רותם סלע תסיים את תפקידה כפרזנטורית של חברת טורנדו. מי שתחליף אותה בקמפיין היא השחקנית נעמי לבוב, שכיכבה לצד סלע בסדרה של yes "בלאדי מורי", כך נודע היום (שני) ל-mako.
לפני כשנה תבעה חברת טורנדו את רותם סלע, שמובילה את קמפיין הפרסום למוצרי החברה מ-2016, וזאת בדרישה לאסור על סלע לחתום על הסכם בלעדיות עם בנק דיסקונט - שאותו החלה סלע לפרסם מסוף השנה שעברה. חודש לאחר הגשת התביעה, הצדדים הגיעו להסכמה "ברוח טובה" ומחוץ לכותלי בית המשפט, בטורנדו הוחלט להסיר את התביעה וסוכם שסלע תמשיך לייצג את החברה גם בשנת 2022 במקביל לקמפיין של דיסקונט בהובלתה. מחברת טורנדו נמסר בזמנו כי "טורנדו ורותם סלע מצרים על הטונים הצורמים שהוחלפו בין עורכי הדין של הצדדים ושמים זאת מאחוריהם".
החוזה של סלע וטורנדו הוארך בפעם האחרונה באפריל 2021, ובמסגרתו סוכם שהיא תקבל 850 אלף שקל לא כולל מע''מ לכל שנה עבור שירותיה - זאת לאחר שבעבר קיבלה 375 אלף שקל לכל יום עבודה. כעת, מסיימת טורנדו את ההתקשרות עם סלע, ואחרי חיפושים ארוכים אחר מישהי שתיכנס לנעליה - מי שנבחרה, אם לא יהיו שינוייים של הרגע האחרון, היא לבוב.
לפי גורמים המעורים בפרטים, שכרה של לבוב יעמוד על כ-200 אלף שקל בשנה. כמו כן, צילומי הקמפיין, שצפוי לעלות בתחילת השנה הבאה בטלוויזיה ובדיגיטל, ייערכו בשבועות הקרובים. במשרד הפרסום מחפשים אחר שחקן שיגלם את בעלה של לבוב בקמפיין.