חברת פלאפון משיקה היום (ראשון) קמפיין וקו פרסומי חדש לרשת הדור החמישי תחת הסלוגן החדש של החברה: "פלאפון – לפני כולם". כחלק מהקמפיין, החברה מציעה למנויים חדשים וקיימים להצטרף למסלולי הדור החמישי במחירי מסלול הדור הרביעי למשך חודשיים. במקביל, הודיעה פלאפון כי היא צפויה להגיע לכמיליון מנויי חבילות דור 5 עד סוף השנה.

"בעצם השקנו היום שפה תקשורתית חדשה בפלאפון, שזה חלק ממהלך כולל שלנו. מסביר סמנכ"ל השיווק של פלאפון, דרור בהט. "כחלק מהשפה התקשורתית אנחנו גם מעדכנים את לוגו החברה אחרי הרבה שנים ואנחנו משנים שפה עיצובית, כולל צבעוניות. אנחנו נשארים עם הכחול, אבל מעדכנים אותו לכחול רענן וחדשני. בנוסף אנחנו משנים פונט, לוגו וכמובן שהפרסומות שלנו הולכים להיראות אחרת - הן יהיו יותר מהירות, כיאה לדור 5. בהחלט יום חג".

הפרסומת החדשה שאבה השראה "מהמירוץ למיליון" והעובדה שיהודה ינחה את התוכנית?
"
לא. זה נכון שיהודה שם, אבל עצם הרעיון בא מזה שרצינו ליצור שפה בולטת ואחרת. בנוסף, רצינו להביא לידי ביטוי את המובילות שלנו, את נושא המהירות תוך כדי הפרסומת. רצינו לתת יכולת ביטוי ליהודה וליכולות המשחק הגבוהות שלו".

נראה עוד דברים באותו סגנון?
"בהחלט יהיו. הם צולמו ויעלו בהמשך".

פלאפון 5G (צילום: קקטוס הזהב)
תככב בקמפיינים הבאים של פלאפון. נועה קירל|צילום: קקטוס הזהב

מי שלא מופיעה בקמפיין החדש היא נועה קירל, שמשמשת גם היא כפרזנטורית של פלאפון. "אנחנו רצים עם שני פרזנטורים, יהודה ונועה. אתם כמובן תראו את נועה בהמשך. היא חלק מהשפה התקשורתית של פלאפון".

למה לא לעשות פרסומת משותפת?
"אנחנו החלטנו כרגע לרענן ולשנות. אני אומר שוב, בצורה מאוד ברורה – אנחנו אוהבים את נועה קירל. היא חלק מהזהות של פלאפון והיא הפרזנטורית. אתם תראו אותה גם בקמפיין הזה ואתם תראו אותה בעוד נגזרות שלנו לקמפיין במדיות השונות בהמשך. היא מאוד קרובה לליבנו ואנחנו עובדים איתה בשתי החברות - גם בפלאפון וגם ביס. פה עשינו משהו שהוא קצת אחר במטרה לייצר לנו בולטות".

זה קשור למתחרים שנתנו פוש?
"אנחנו תמיד מסתכלים על עצמנו. פלאפון הייתה הראשונה להשיק טלפון סלולרי בישראל, הראשונה להשיק את הדור החמישי ויש לנו היום את היקף המנויים בדור החמישי הגבוה ביותר. בנוסף, אנחנו מובילים בכל סקר שבודק איזו חברה נותנת את השירות הכי טובה ואיזו חברה הכי טובה. מבחינתנו, מתוך מקום של עוצמה ומובילות, עשינו את המהלך כדי להתרענן. זו באמת הסתכלות פנימית שלנו. אנחנו מאוד מאוד נרגשים ובטוחים במהלך הזה.