ימים קצת לחוצים עוברים על דניאל פרץ, השוער הישראלי בקבוצת הכדורגל באיירן מינכן, אשר בשבוע שעבר חש ברע ופונה באמבולנס לבית החולים באמצע אימון של הקבוצה. חוץ מזה, לא מן הנמנע שפרץ מנצל את ימי המחלה בהכנות לקראת החתונה שלו עם מלכת הפופ הישראלית, ארוסתו נועה קירל - כך שהוא ודאי ישמח לשמוע את החדשות הבאות:
ל-mako נודע כי בתעשיית האופנה החלו במאבק סביב הניסיון לגייס את פרץ לתפקיד הפרזנטור - וזה צפוי להשתלם לו מאוד: "רוברטו בן שושן, מנהלו האישי של פרץ ושל ארוסתו, מקבל לאחרונה הצעות רבות לטובת הובלת קמפיין", סיפרו גורמים המעורים בפרטים, אך הוסיפו כי עד לאחרונה, דניאל בכלל סירב להצטלם לקמפיינים. "בהתחלה הוא לא רצה בכלל, ואחרי שכנועים הסכים לבחון אופציות. כרגע יש שתי חברות מובילות שנמצאות בשלבים מתקדמים להובלת קמפיין שלהן".
גורם בתעשיית הפרסום אמר בשיחה עם mako כי "הובלת קמפיין על ידי מישהו כמו פרץ שווה המון כסף. הוא שווה גם בארץ וגם באירופה, ומה גם שפרץ אינו מזוהה עם אף מותג, כלומר - הוא מגיע 'נקי' - ולכן המותג שילבש יקבל חשיפה בינלאומית. בנוסף, יחסי הציבור שאפשר לעשות סביב הקריירה שלו מעבר לים וגם בארץ סביב הזוגיות שלו ושל קירל, שווה המון כסף".
כמה המון? לפי אותם גורמים, אנשיו של פרץ דורשים עבור תפקיד הפרזנטור סכום של קרוב למיליון שקל. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ממש בקרוב נשמע על ליהוקו לאחת מחברות האופנה.