פרסום ראשון: שדרן הרדיו ואיש התקשורת דידי הררי, שנכנס לאחרונה לתפקידו כמנכ"ל 102FM, נבחר להיות הפרזנטור החדש של חברת הליסינג יורודרייב - כך נודע ל-mako. הקמפיין בכיכובו של הררי יעלה בטלוויזיה, ברדיו, ברשת ושלטי חוצות, וההשקעה בו מוערכת בכ-1.7 מיליון ש"ח. משרד הפרסום שיוביל אותו הוא "טוויסטד" של אלון מיכאלי מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור.
הררי - שכפי שפורסם ב-mako, משדר כעת את תוכניתו החדשה ברדיו תל אביב ללא הקומיקאי רון שלום (הרון הרון) שליווה אותו במשך שנים - מסר כי "אני שמח להצטרף למשפחת יורודרייב ומתרגש משיתוף הפעולה. עולם הרכב מאוד קרוב אליי כך שהחיבור בינינו היה טבעי ומיידי, גם מהמקום שאני רואה את עצמי כמו הלקוח הקלאסי, מצד אחד חובב רכבים ומצד שני המתלבט התמידי. אין לי ספק שמצפה לנו שנה מלאה בעשייה והצלחה".