שביתת נשק? "מילקה" מפרגנת למתחרים ב"עלית": מותג השוקולד "פרה" של עלית, כידוע, נעלם לחודשים ארוכים מהמדפים בעקבות הימצאות סלמונלה במוצר (יחד עם מוצרים נוספים של החברה). כעת, שוקולד פרה חוזר למדפים, ובעקבות הקאמבק עלית קיבלה פרגון מפתיע - מהמתחרה מילקה.
יצרנית השוקולד השוויצרית, השייכת לחברת מונדליז, פצחה אתמול (רביעי) פצחה במהלך החדש: במסגרתו, במספר מקומות בתל אביב נתלו שלטי חוצות בצבע הסגול האופייני של מילקה, ועליהם הכיתוב "היי פרה, התגעגעתי"; בהחלט לא מהלך שרואים בכל יום בשוק המזון הישראלי.
בנוסף לקמפיין, בעמוד הפייסבוק של מילקה עלה פוסט בו מתויג העמוד הרשמי של שוקולד פרה, גם הוא לבבי במיוחד. בפוסט נכתב: "התגעגעתי, מתוקה". בעלית לא נשארו אדישים למחווה, והגיבו מהעמוד של שוקולד פרה: "תודה מתוקה על הנחיתה הרכה, התגעגעתי". על הקמפיין הלא שגרתי של מילקה אחראי משרד הפרסום של המותג ברוקנר יער לוי.
״הלוואי שרונאלדו ומסי היו יודעים לפרגן זה לזה כמו מילקה לשוקולד פרה״, נמסר ממשרד הפרסום שעמד מאחורי המהלך. ענבר ליבאואר, מנהלת השיווק של מונדליז בישראל ובמדינות אירופה, התפעלה גם היא: בשיחה עם mako, אמרה ליבאואר כי "אנחנו במונדליז מכבדים ומעריכים תחרות טובה והוגנת. ברוח הערכים של מילקה, אנו מאמינים שכל מחווה קטנה הופכת את העולם לקצת יותר מתוק".