כולם יודעים שהחודשים הראשונים אחרי הלידה יכולים להיות מתישים, קשים ובעיקר מעייפים (אלא אם הגרלתם את הילד השכנים, מדגם "נרדם לבד וישן כל הלילה. במקרה כזה, יש לכם שלוש שניות להתפנות לאלתר). וכשסוף סוף צונחים על הספה בפוזיציה בלתי אפשרית כדי לנצל עד תום את עשר דקות המנוחה היומיות שהתינוק הקשוח מקציב לכם – אין דבר מעצבן יותר מלראות תינוקות חייכניים ושלווים, לבושים במחלצות מעצבים ומשחקים בשקט (בסלון מעוצב, מסודר ונקי ללא רבב) עם הוריהם, בלי תלישות איברים, גזים ודליפות חלב – שמככבים בפרסומת שנועדה לגרום לכם להוציא (עוד קצת) כסף על התינוק ההרבה-פחות-פוטוגני שלכם.  

 

הייתה זו דווקא חברת קוקה-קולה - קונגולמרט העל, סמל הגלובליזציה השנוא מכולם - שהשכילה להסכית לרחשי לבם של ההורים המרוטים, ושחררה פרסומת ריאליסטית, מתוקה ומצחיקה להפליא. המקור הוא השלוחה הארגנטינית של החברה, אבל עד מהרה הפכה הפרסומת ויראלית, והציפה את הרשת בסערה.

הפרסומת מציגה זוג היפסטרים צעירים שעומדים להפוך להורים. עד מהרה, הפרסומת חושפת את "החיים שאחרי", כשההתרגשות והציפייה מפנים מקומם לעייפות מכלה והסלון הופך מדף בקטלוג של איקאה לקשקוש של ילד עם הפרעות קשב קשות במיוחד. לאט לאט נחשפים כל הרגעים הפחות זוהרים של ההורות – כולל לתפוס את הילד מנשנש בונזו,  או בודק עד כמה המפה נחוצה מתחת לכל האוכל שעל השולחן – והסוף כבר סוחט פרצי צחוק עזים (ואולי כמה דמעות הזדהות). רגע של נחת.

>> 25 דברים שחשוב לעשות לפני ילדים
>> אבא מציג: כך תחזיר לתינוק שלך
>> האף התנפח: כנראה שהלידה שלך מתקרבת

הריון יפה לך: הצטרפי לעמוד הפייסבוק של תשעה חודשים