כשלנו היו תינוקות בני יומם הסתובבנו בעולם כמו זומביות. לא ישנו כל הלילה, או התקלחנו, או אכלנו ארוחה שאינה במבה – וכל מה שרצינו היה כמה דקות של שקט מהכל. בטח שלא היה לנו יכולת קוגניטיבית או איזה סוג של תמריץ להמציא מוצר חדש. אבל יש אמהות שכנראה מצליחות להתגבר על היעדר שעות השינה והזמן הפנוי. בטח אם זה אומר שבסופו של דבר הן יקבלו יותר שעות שינה. אמא אחת מותשת הרימה את הכפפה, יותר נכון תפרה את הפיג'מה – וכנראה שזאת הפיג'מה הכי נכונה.
האוורד, פיזיותרפיסטית ילדים ותינוקות, התגברה על התסכול, ובמקום זה ניסתה להבין מה גורם לוויל לא להצליח לישון. היא תהתה מה בדיוק יש בעגלה שמסייע לו לישון, מלבד הנדנודים כמובן. מה שהיא לא ידעה, זה שהפתרון שהיא תמצא תשנה את חייה לחלוטין ולא רק בגלל שהיא תישן ממש טוב בלילה.
"ידעתי שתינוקות בגיל הזה חייבים להרגיש תחושת ביטחון", סיפרה האוורד. "אנחנו עוטפים ניובורנז בשמיכות עיטוף כדי לחקות את התחושה החמימה והבטוחה שהייתה להם ברחם. ראיתי שהיה לו יותר קל כשהוא היה בסביבה תחומה כמו עגלה או כסא אוטו, והוא ישן יותר טוב כשהוא לבש חליפת שלג כשיצאנו החוצה".
"זה היה כמו קסם, בגלל זה קראנו לזה magic sleepsuit"
האוורד התיישבה ליד מכונת התפירה שלה, והחליטה לייצר חליפת שינה – משהו שיעניק את אותה תחושת ביטחון שוויל צריך גם כשהוא ישן בעריסה שלו. "תינוקות נוטים להיבהל בקלות, הרפלקסים שלהם מאוד גבוהים בגיל הזה. בגלל זה הם מתעוררים בפתאומיות. בהרבה משקי השינה הידיים שלהם בחוץ, ומשם באה לרוב הבהלה שלהם".
ברוב תושייה היא הפכה חליפה שוויל ישן בה בנוחות, לפיג'מת שינה מפנקת. היא שינתה את קו הצוואר כדי שלא יהיה בכלל בד על הפנים של וויל, וסידרה את הידיים והרגליים שלה כך שהם יהיו חופשיים אבל שאר הגוף יהיה מכונס. בפעם הראשונה שהיא הלבישה לו את החליפה, הוא ישן שעתיים בעריסה. "זה היה כמו קסם, בגלל זה קראנו לזה magic sleepsuit".
אחרי 20 חודשים, הבת השנייה השנייה של האוורד נולדה, וחליפת השינה הקסומה עבדה גם עליה. אחרי שהיא סיפרה על חליפת הפלא בקבוצת אמהות שהייתה בה, כולן רצו גם. אז היא תפרה עוד כמה כאלה. כשזה עבד על התינוקות שבקבוצה, האוורד ידעה שיש לה משהו טוב ביד, שיכול לשנות להורים את החיים.
בני הזוג החלו בתהליך של ייצור החליפות לשוק הפתוח. הם מצאו תופרת מקצועית ויצרו אב טיפוס. הוואנזי מכונה Baby Merlin’s magical sleepsuit , והוא בנוי כמו פיג'מה רגילה, רק מבד יותר עבה ומרופד, ובעל שני רוכסנים בשני הצדדים של הבגד. שנתיים מאוחר יותר, אחרי שהם ילדו את בנם השלישי, נולדה גם חברת חליפות הגוף. הם נכנסו למוד של ייצור והכינו סטוק למשלוח לפני שהקימו אתר מכירות אונליין. "הכל היה חייב להיות מוכן, הורים לא יכולים לחכות חודשיים למוצר הזה, הם רוצים אותו באותו הלילה", אמרה האוורד. השמועה על המוצר עשתה לה כנפיים במעגלי אמהות ברשת ובבלוגים, והוא הפך ללהיט. כמה להיט? בני הזוג מגלגלים מחזור מכירות של מיליון דולר בשנה. "אני אוהבת את הרעיון שמשהו שעשיתי עושה שינוי בחייהם של כל כך הרבה אנשים", אמרה האוורד.
רוצות גם? אפשר להשיג את הוואנזי באמזון בעבור 40 דולר.