כבר נתקלנו בצילומי לידה מקצועיים, וגם באנשים שבחרו להעביר את הלידה לייב ברשתות החברתיות. אפילו רובי וויליאמס הספיק, כמה חודשים לפני שהגיע להופעה בארץ, לשתף את המעריצים בשואו שהוא ואשתו (בדגש על "הוא") נתנו בחדר הלידה. כעת מגיע השילוב המתבקש בין השניים: צלמת מקצועית שמתעדת את הלידה עבור האינסטגרם של היולדת (ועבור החשבון שלה עצמה, שמאגד את כל היולדות שצילמה). 


קייט דפריסקו, צלמת חתונות מקנזס שבארה"ב שהחליטה לעבור לשלב הבא ולהפוך לצלמת לידות, הבינה את הצורך בחשיפה גם מעבר לברנז'ת כנסי ההריון והלידה, ומעדכנת באדיקות את חשבון האינסטגרם המיילדותי שלה. הקונספט אולי נראה חושפני, שלא לומר פולשני מעט - בכל זאת, מדובר באירוע אינטימי למדי, שכולל לא מעט עור חשוף מהסוג שפחות נהוג להשוויץ בו - אבל כשבוחנים את התמונות, רואים שאין שום תקריבי פתיחה או תמונות שמתאימות יותר לספסלי בית הספר לרפואה, אלא תמונות מרגשות ועדינות, שמראות את נפלאות הבריאה בלי לגרום לארוחת הצהריים שלכם לחפש את הדרך החוצה. 


מכיוון שהתמונות עולות לאינסטגרם ממש בזמן אמת, היולדות ששוכרות את שירותיה פטורות ממבול האסמסים והטלפונים המוכר, שמגיעים תמיד בדיוק כשאת באמצע ציר. כל מי שרוצה להתעדכן - חברים, בני משפחה ואפילו אחים ואחיות בוגרים יותר שמצפים לתינוק בבית - יכולים לעקוב אחרי החשבון, ולקבל עדכונים ויזואליים בזמן אמת.  


בארץ, עד כמה שידוע לנו, טרם מוצע שירות כזה - אבל אנחנו סמוכות ובטוחות שרוח היזמות הישראלית המפורסמת לא תתמהמה, וממש בקרוב נזכה לראות גרסה עברית של הרעיון. 


 


 


 

Because the IV is something new for this mom, getting around is taking some getting used to. #instabirthstory

A photo posted by Cate DePrisco (@instabirthstory) on